• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ward0 casemod log

  • Onderwerp starter Deleted member 42
  • Startdatum
mooie vraag voor in mijn casemod log te stellen :) wel hoe ik mijn loops vul? ik vul eerst het onderste, ik trek het res vanuit het frame en plaats het trechtertje in de bovenste opening ( lijkt me logish :) ondertussen blijft de bovenste bay op zijn plaats. Als de onderste vol is en luchtledig is sluit ik hem terug en plaats ik hem terug op zijn plaats. Bay1 eruit en terug hetzelfde doen.

beetje zeer laat antwoord omdat je nu een passief res hebt maarja beter laat dan nooit :)
 
kleine update terug : ik ben nu al een tijdje bezig aan deze casemod maar door het warme weer en andere stoorzenders zijn mijn vorderingen traag...

vandaag ff mijn glowpad getest :





ook heb ik een costum made 5"25 frame gemaakt voor mijn bulgin switchen, het is nog niet 100% af maar de switchen zitten er toch al in :) ook nog geen tijd gevonden om de leds in werking te zien. Wat er naast mijn switchen komt is nog een verassing.



ook heb ik mijn 6x yate loon led fans even getest op mijn radiator



en heb ik mijn EK MCP 790i WB met succes kunnen installeren.



commentaar is welkom.
 
hehe bedankt voor het positieve commentaar freddy :)

ja die bay is idd uit aluminium , met die plaat gemaakt dat ik bij u gekocht heb.. is niet echt sterk maar doet zijn werk. Je duwt het plaatje niet compleet in als je op een switch drukt.

en ja ik heb idd 3 MCP blokken gekocht en deze werkt eindelijk :)

en die landingsbaan vind ik echt een uber cool effect, ben benieuwd hoe dat zal zijn in combo met mijn glowpad 2x blauw :(
 
Woow nog een airstrip :038:
Ziet er wel heftig uit met pushpull. Je hebt dus alleen aan de bovenkant shrouds gebruikt?
Merk je ook verschil in geluid tussen de fans met en zonder shroud?

Hey wat ik nu alleen niet snap, is dat je op de eerdere foto's een aluminium Kandalf hebt en op deze recente foto's een zwarte Kandalf ???:017:
 
ik heb nooit getest zonder shrouds, ik ben nog van plan om een 2de shroud bij te kopen. Voor aan de onderkant. Maar eerst testen met 1shroud.

over die kandalf : dat is guardian zijn post wss :)
 
tjah als je het testen noemt :) ik kan er maar mijn oor tegen leggen. ik denk dat je meer verschil ziet tussen de airflow dat er op de vinnen komt niet echt de dba van de fans...

maar ik laat wel iets weten.
 
jaja het noodlot heeft toegeslagen... gisteren een test gedaan voor de temperaturen en mijn pc start niet op!!!! het PCI-E slot is kapot :mad: en nu vrijdag heb ik net een lan heel et weekend :mad: gelukkig heb ik mijn 3kleine schatjes van 1T hdd's mee om te vullen.

ik hoop tegen volgende week mijn RMA inorde te krijgen en dan ga ik een nieuwe

EVGA nForce 780i SLI FTW 775 A1,Retail bestellen

deze zouden nog beter clocken dus we zien wel.
 
Balen man ward :(
Vreselijk om voor een LAN een crash te krijgen.

@ reactie op jouw mail
Als je het teruggestuurd via postkantoor, zal het idd pas begin volgende week bij hen aankomen.
 
ja lol maar mag op sommige sites niet gebruikt worden want je kan FTW omdraaien... en dat is slecht voor kindjes :).

freddy ik heb eigenlik nog een vraagje, kan het zijn dat het water voor een defect heeft gezorgt op mijn moederbord? Dit is namelijk zeer belangerijk want ik zou dan mijn blokken van mijn moederbord terug afnemen en dan water indoen.
 
neej niet tot mijn moederbord spanning had, zo zot ben ik nu ook niet :) maar er moet water in mijn PCI-E slot gelopen zijn tot ik mijn CPU darm moest afhalen.

het vage is ook, mijn oud mobo werkt met mijn nieuwe GPU als ik mijn oude rams gebruik.. als ik mijn nieuwe rams gebruik werkt mijn oud mobo niet. dan heb ik hetzelfde probleem zoals met mijn nieuw mobo. Kan het dan toch zijn dat er iets is met mijn rams ipv mijn mobo? ik ga maandag testen als ik thuis kom

en ik weet dat dit allemaal offtopic is want het is hier casemodding maarja ik ga toch offtopic in mijn topic :)
 
Als er water in je hardware is gelopen en je laat het goed opdrogen voordat je er weer stroom op zet, gaat er niks kapot.

Als bij beide mobo's de PC niet opstart met hetzelfde geheugen, dan lijkt het mij het geheugen inderdaad :)
 
het is vaag. Ik heb nu een RMA aangevraagt bij azerty waar ik mijn hardware gekocht heb, ben ik dan verplicht om die dan ook op te sturen? of moet ik een kost ofzo betalen voor te annuleren? daar ben ik nu wel niet zeker over
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog Gallery & Build Logs 642
D ward0 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
A [CaseMod] Copper Pyramid - Azza 804 - Designed by Vogd Gallery & Build Logs 7
foxbuster Beginner casemod en waterkoeling Waterkoeling 32
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
bunbun vraagje betreft koeling custom casemod Overige Koeling 9
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
L casemod vraag Cases en Modding 1
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
V Comsom 2 casemod Gallery & Build Logs 2
alain-s [VERKOCHT] Custom casemod watergekoelde game pc Verkocht 3
Freddy The Party 13: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 47
Freddy The Party 12: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 56
C Kleine casemod Coolermaster 430 Elite en Cyborg rat 5 pinksteun mod Cases en Modding 2
k.3nny ModWithMe: Nederlandse Casemod/Designing onderneming Algemene Discussies 8
NaabJ Casemod als profielwerkstuk Cases en Modding 28
kier Maximus VI Formula Show Casemod MbK Gallery & Build Logs 15
Cygnitr0n [Casemod] Raspberry Pi "Silent 4 Twin Cooler" Gallery & Build Logs 8
Sw333t [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower (gemod, casemod "siNAS" Verkocht 20
sireentje allerlei vragen ivm mijn komende casemod Cases en Modding 18
gerjanlubbers Casemod mini ITX kast, Iemand een leuk idee? Cases en Modding 4
Freddy TP11 HighFlow Casemod Compo Lan Party 5
k.3nny [VERKOCHT] LianLi PC-7HX Casemod INCL voeding + more Verkocht 11
H [Casemod] GAME HARD, FOLD HARDER Gallery & Build Logs 162
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
S nieuw bureau voor smiley(casemod) Gallery & Build Logs 33
Freddy TP10: HighFlow Casemod Compo, jouw tips aub Lan Party 37
T1mmy Eerste casemod project, frame of niet? Cases en Modding 0
gerjanlubbers pc onderdelen voor mijn 1ste casemod Hardware & Software 4
gerjanlubbers mijn eerste casemod ideen. White and orange Cases en Modding 5
mierenking Xbox360 Casemod Saints Row theme Gallery & Build Logs 17
Freddy TP9 HighFlow Casemod Compo Lan Party 42
MrGiorgio Highflow'ers in de casemod compo van CM Cases en Modding 15
M Advies Watercooling voor Cosmos S casemod ( €250 - €300 ) Advies Waterkoeling Setup 13
focus08 First Casemod HAF932 Gallery & Build Logs 28
G Welk moederbord voor mijn casemod; Ipple I5 Hardware & Software 2
G Apples G5 casemod: Ipple i5 Gallery & Build Logs 116
Celly M'n nieuwste awesome casemod Cases en Modding 7
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
E even better then the tubberware casemod Cases en Modding 1
vincent leuke antec 900 casemod Waterkoeling 6
G Guardian's casemod log Cases en Modding 64
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40
R [Build Log] Myvmcloud ESX WhiteBox Gallery & Build Logs 24
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
R First watercooling build log old school pc Gallery & Build Logs 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan