Vraagje ward0, hoe vul jij het onderste bayreservoir?
Ik heb vandaag ook mijn nieuwe
reservoir ontvangen,
Alphacool Repack-Cooling Slot-In (Plexi-UV)
http://www.highflow.nl/index.php?target=products&product_id=405
(Wat een mooi ding, (lasercut), mooier dan de foto doet vermoeden!) de ledjes die erbij zitten passen alleen niet...........
Misschien wil ik er ook wel 2 :eusa_think:
En over het plaatsen van het rad bovenop heb ik ook een vraag, zou graag jullie mening weten:
Mijn kast is bovenop gedeeltelijk geperforeerd, in het midden zit een 90 mm aanzuig. De kuststof klep met de nogal kleine perforatie heb ik op dag één al opgeboord, en er niet meer terug gemonteerd :005: De usb verhuis ik wel een keer naar de voorkant.
Nu wilde ik eerst
fans en shrouds bovenop, dan blaast alles dus op de top van de kast, , ga ik daar iets van merken? (blaas misschien wel warme lucht in de kast.
Bij de Gamma heb ik voor 3 euro 1 meter smalle aluminium buis gekocht, daar wil ik afstandbussen van maken. Ik heb alle M4 boutjes van de shrouds over, die passen mooi net door de buis, kast is alu, dus dat gaat wel ogen.
De bevestigingsgaten aan de "onderkant" van het rad heb ik vergroot naar M4.
Het rad op zijn lange zijkant plaatsen overweeg ik ook als optie. Hoe meer ik erovernadenk, hoe meer dat ie op de zijkant moet ;p
Met
fans en shrouds aan de window zijde. Hiervoor ben ik ook opzoek naar apart design lasercut fangrills, of.......zwart mash lijkt me ook mooi uitkomen, of alletwee :080: ik heb nog niet iets naar m'n zin gevonden op internet.
Op zijn zijkant, voel ik opeens het meeste voor :icon_exclaim: Zoals dat hier zou uitkomen zit de bleedschroef dan op het laagste punt, andersom kan ook nog hoor, gaan de shrouds/
fans gewoon met M4.
Ow en nog even freddy blijmaken, fotoooooooooooooo :005:
Dus,......hoe vul je die? Of hoe zit de aansluiting?