• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

wachten duurt lang

TI9

New member
Hoelang duurt het gewoonlijk om een bestelling te ontvangen, dacht dat het om een paar dagen ging?? ben al twee weken aan het checken en nog staat mijn bestelling "nabesteld"...Ik moet trouwens ook telkens als ik de status van mijn bestelling wil nakijken mijn paswoord terug veranderen!:D

edit: heb ondertussen gezien dat het om twee trapfrezen gaat die nog niet in vooraad zijn, blijkbaar moeilijk te verkrijgen?:D ...
 
Klopt, die wordt telkens uitgesteld :(
We kunnen eventueel de rest alvast verzenden en met een volgende bestelling de boor mee zenden als die dan op voorraad is.
Als je dat goed vind, mail even naar info@highflow.nl en vermeldt jouw bestelnummer.
 
Ja Freddy net wat ik in gedachten had, stuur de boel maar op en reserveer de trapfrezen voor een latere bestelling, heb van belange alles nog niet hé ;p

ik doe ook een mailtje dan, doeiii
 
Tip voor de toekomst:
De snelle levering van 1 dag kan natuurlijk alleen gelden bij spullen die ook op voorraad zijn.

Ik zwerf hier al een tijdje rond op het forum en heb gemerkt dat het bestellingsinterval voor sommige producten erg laag ligt,
dat is natuurlijk omdat niet elk product even populair is en er simpelweg niet elke week een bestelling van 2,50 geplaatst kan worden bij leveranciers :p
Als iets niet op voorraad is, is een mailtje naar HF de snelste manier om info te krijgen.
In de meeste gevallen is er makkelijk een geschikte oplossing te vinden :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan