• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

VW Scirocco MK II (LOTS OF PICS NO 56K!!!)

dit weekend eerste meeting gedaan, hier een paar foto's :)

boekel.JPG


sized_GEDC0566.JPG


sized_GEDC0569.JPG


het schuurde wel enorm vanachter dus morgen eens kijken of we terug wat omhoogschroeven of toch nog wat de kasten vanachter bewerken...

Greetz B0B0
 
tijd voor nog eens een update :)
eindelijk zit de langverwachte radio erin, moet enkel nog opzoek naar deftige speakers en misschien naar de toekomst toe custom deurpanelen want nu standaard passen er enkel 4"x6" mini ovalen in...

hier wat pic's:

sized_GEDC0573.JPG


ni op de rommel letten het interieur is nog steeds niet wat het moet zijn... (als er trouwens iemand een VDO cockpit vision olie temp meterke heeft liggen en dit wil ruilen tegen een VDO viewline meterke dan mag hij mij altijd pm'en zodat ik dat andere gat ook eindelijk kan opvullen :) )

sized_GEDC0577.JPG

sized_GEDC0580.JPG


groene verlichting voor bij de auto te passen :p en eindelijk een USB aansluiting voor gemakkelijk muziek te luisteren se :)

voor de rest zijn de achterste kassen verder uitgeslepen want het schuurde voor kapot vanachter, moet hem vanachter nu toch nog 1 of 2 toeren hoger draaien want het schuurt nog steeds... (misschien toch beke te breed vanachter gepakt :roll: )

Greetz B0B0
 
dit weekend na paar ritjes met vrienden de auto te showen on the road in panne gevallen, kon nog starten maar bleef niet stationair draaien enkel met wisselend gas geven want stationair gas geven viel hij ook stil...
na alles zowat nagekeken te hebben bleek de voetpakking van de carburator gescheurd te zijn... na deze vervangen te hebben was dan weer de batterij te plat om te starten (gelukkig waren startkabels niet ver) en was dit snel verholpen en nu draait alles weer zoals het hoort :)

ook nog een vind ik zelf prachtige foto doorgestuurd gekregen:

gert2.jpg


Greetz B0B0
 
Yoooo bobo super veel respect voor deze build je hebt een super autotje gemaakt ondanks alle tegen stand op naar de volgende auto ..... vw corado of nieuw type scirocco ??? :p

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
 
Yoooo bobo super veel respect voor deze build je hebt een super autotje gemaakt ondanks alle tegen stand op naar de volgende auto ..... vw corado of nieuw type scirocco ??? :p

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
deze auto blijft hoor :)
nu mijn daily scirocco nog vervangen door een mooie caddy of transporter ;)

Greetz B0B0
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan