Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
tja het is al flashy groen... daarom dat ik het wil breken met zwarte accenten
hopelijk is hij einde deze maand toch volledig gespoten in kleur ik moet er zelf nog dan de motor en alle toebehoren terug inbouwen...
Greetz B0B0
tijd voor nog eens een update
vandaag nog eens snel bij de carrossier gestopt om te zien of de auto eindelijk terug was van de spuiter en ja hoor hij was er...
na een vluchtige blik en al direct de eigen opmerking van de carrossier blijken er toch hier en daar nog fouten in te zitten en moet ik morgen bij wat degelijke verlichting eens tegoei inspecteren of het tolereerbaar is of niet... het schuifkanteldak is alvast afgekeurd omwille van schuurfouten en andere foutjes... foto zodadelijk ter voorbeeld
vb van de kleur
een van de onvergeefelijke fouten...
het project gaat waarschijnlijk wel op een lager pitje terug komen omwille van de gekende medische redenen...
Greetz B0B0
chrome bumpers zijn nooit op dit model geweest dus ga het er ook niet opzetten bumpers gaan gewoon mooi glanzend zwart komen te staan net zoals de kit en de spiegels
morgenmiddag komt de auto normaal terug naar huis en dan zal alles een stuk langzamer gaan...
hier nog een laatste spypic van hoe de kit er gespoten uitziet: