Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
tijdje terug zag ik op facebook dat iemand stoelen zocht om te bekleden omdat hij avondles hierin ging volgen dus even aangesproken en hij zag het wel zitten om mijn stoelen te doen van de scirocco
hier een eerste resultaat:
nog eens een kleine updat brengen hier
na lang zoeken naar een carrosier heb ik eindelijk eentje gevonden die betaalbaar is en die mijn wensen kan verwezenlijken
vandaag oa naar een project gaan kijken van hemzelf nl een limousine kever en knap werk dat daar allemaal insteekt hoor even een foto van zijn project paar jaar terug op vw meeting op spa francorchamps
toen nog zonder al te veel aanpassingen hij is nog steeds niet 100% af maar nu staan er al (new)mini koplampen in en beetle achterlichten knap werk hoor
update:
blijkbaar door slecht opkrikken was de bodem vanvoor door de jaren heen toch wat aan't roesten gegaan dit hebben ze dan ook maar even bijgewerkt...
we kunnen ook maar moeilijk zeggen dat er zot schoon uit ziet als je ruw aan het schuren bent he De reacties zullen binnen beginnen lopen eens het ruwere werk gedaan is
dinsdag zijn nog een aantal spullen aangekomen van classicparts
het linkse achterlicht is blijkbaar ooit beschadigt geraakt en is slecht gemaakt spijtig genoeg vind ik geen manier om via mail contact op te nemen, want via brief of telefonisch met mijn duitse taalkennis krijg ik dit toch nooit uitgelegd...
deze waren de maandag ook nog gekomen:
de langgezochte doppen voor mijn OZ turbo's uit elkaar te kunnen halen, stomme OZ met hun 10kant bouten...