• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vuxx's +* VuXXinator *+ [Quad SLI GTX295's and Cosmos S]

VuXX

WK Supreme HF FTW!
iozygy.jpg



Hoe gruwelijk is die banner dan! Thanks quad! :D

Zo na wekenlang lezen en hamsteren van spullen is het er toch maar van gekomen!
Ben niet zo snel als menig anderen hiero, maar vandaag toch maar voor het eerst in mn leven de dremel in de Cosmos S steken :p
Dus.. hopelijk gaat het lukken en heb ik morgen niet een nieuwe kast nodig :D

Zal waarschijnlijk ook steeds de startpost editen om nieuwe foto's erin te zetten..

The VuXXinator has resurrected!
2090s9y.jpg


Before-pica's:
rt3k0g.jpg


359jpec.jpg


32zp937.jpg


t8ul39.jpg


11jwtx2.jpg


Realtime-BIP-pica's

30-04-10: Demonteren van de Cosmos S en dremelen!!

Duss vandaag ff de dremel gehaald (ja parcifal "ff" ;)), sta ik daar in de Praxis met m'n kortingsbonnetje voor m'n dremel 300i + 55 xxx-hulpstukjes, zegt het meisje achter de kassa dat bonnetje komt mij niet bekend voor is niet van hier :p Ik kijken lolz is het van de karwei :p Maar meisje was wel zo lief om toch nog de korting te berekenen, hulde! :D

b4de7q.jpg


2zp77mt.jpg


30tm6wm.jpg


ff de hardware eruit gehaald
30kr0q8.jpg


Hier gaat de eerste chirurgische ingreep komen, ofwel mesh wegdremelen.
2sbrgoi.jpg


Maar daarvoor moet eerst de Cosmos S gedemonteerd worden! Was eerst lui en wilde het zonder het demonteren doen maarja toch maar besloten om het wel te doen :p
14jyeeu.jpg


Kiekaboe :D
6xyl53.jpg


v6jhas.jpg


Ok en nu ga ik verder demonteren en hopelijk dremelen.. :p

Het ging goed:
wbrq6w.jpg


20rn611.jpg


Tot ik de sterkte van het dremelschijfje wilde testen :p
Resultaat: schijfje kan er niet tegen als je er op gaat staan!
148lrg4.jpg

Gelukkig stond de dremel niet aan ;)
:D
 
Laatst bewerkt:
Prachtig verhaal van het shoppen :003:
dat zijn nog eens kassameisjes , die doen moeitje om klanten te houden en niet teleur te stellen
zij verdiend wel een kus hoor hahaha
met de dremel zal je veel plezier beleven ik heb er ook geen spijt van
ben benieuwd naar de results
 
12-05-10: New PICS!! Hardware and lil' casemod update

11snsiu.jpg


12-05-10: Hardware and lil' casemod Update

Een kleine foto-update van wat nieuwe hardware speeltjes voor m'n build :p
Zoals je kunt zien gaat mijn huidige videokaart plaatsmaken voor de XFX GeForce GTX 295 met Koolance VID-NX295S waterblock!

2vj25v5.jpg


En nee niet één, maar gelijk twee om het af te leren! Quad SLI FTW! :D

25i9nr9.jpg


bleh kon niet kiezen dus hierbij nog een footoow:

2f055k6.jpg


Een closeup van de Koolance VID-NX295S:

20a70d3.jpg


Zo te zien hoeft het blok niet gelapt te worden! ;)

2ags2u.jpg



Om dit allemaal van genoeg powurrr te kunnen voorzien moest er ook (naja "moest"..)
een andere voeding komen met de nodige stekkers en juice om de energierekening weer een stuk hoger te maken..
May I introduce to you.. the Corsair HX1000W!

ajl0n8.jpg




De HARDWARE die in de Cosmos S komt wordt dan:

CPU: Intel QX9650 (c0)
MOBO: EVGA nForce 780i SLI + vdroop mod
MEM: 2 x 2 GB Crucial Ballistix Tracer PC2-6400 (dual-sided)
VGA: 2x XFX GeForce GTX 295 Single PCB 1792MB (GX-295N-HWFA)
SOUND: M-Audio Audiophile 2496 / Razer Barracuda AC-1 Audiocard (tbv Razer Barracuda headset HP-1)
HDD1: 1TB Samsung Spinpoint F3
HDD2: 1TB Samsung Spinpoint F1
OPT1: Nec/Optiarc DVDRW AD-7170S
PSU: Corsair HX1000W
Display: Alphacool LC-Display 240x128 Pixel (Zwart)


De KOELING die erin komt:

Pompen: 2 x Aqua-Computer Aquastream XT Ultra USB 12V
Controller voor pompen en fans: 1 x Aqua-Computer Aquaero 4.00 USB Fan-Controller VF-Display
CPU block: 1 x D-Tek Fuzion V2
Mobo block: Bitspower Black Freezer N780NS + MOS N78AP1 Part 1
GPU block: 2 x Koolance VID-NX295S
Radiator: 1 x TFC Xchanger 360 Triple
Fans: 5 x 120mm Xigmatek XLF-F1253 LED
Reservoir: FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir + Aqua-Computer Aquatube
Tubes: Tygon 3603 1/2" clear tubes
Fittingen: Bitspower Black Sparkle fittings


In principe heb ik eig nog alleen een rad nodig voor een dubbele loop, maar wil eerst een single loop proberen..
En waarschijnlijk krijg ik ook de vraag waarom twee reservoirs, mm vind ze allebei gewoon erg sexy :p Is wel nadelig voor m'n flow maargoed kijk wel ffies hehe. Tenzij het helemaal niet gaat werken ofcourse ;)


Qua case modding heb ik alleen nog niet echt tijd gehad om veel aan mijn kast te doen, maar de bovengrill is in iedergeval eruit gedremeld en gevijld :)

k9w7j8.jpg


Heb wel in de tussentijd in sketchup mijn build alvast gemaakt om wat ideeën op te doen en uit te werken.
En bij deze ook gelijk wat advies gevraagd over de verbindingen, zal dit ook wel in het adviestopic even plaatsen:
http://www.highflow.nl/forum/f40/nieuwe-build-vuxxinator-wc-setup-advies-gevraagd-6234/

2nixnpd.jpg


v4xqpe.jpg


v4xqpe.jpg


14j9ldz.jpg


xn563r.jpg


opsf2x.jpg


"Oudere" versie waarbij de videokaarten anders zijn aangesloten, zelf had ik het idee dat hierboven een betere oplossing/setup is.

5mjhv.jpg


28vatx.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe je de loop had in de nieuwe oplossing van je is iid het mooiste... als je de loop zo maakt vind ik het goed staan... lekker strak en geen lussen die elkaar kruisen.
 
Eerste bestelling bij HighFlow!

11snsiu.jpg


Afgelopen weekend kreeg ik dan mijn eerste bestelling bij HighFlow binnen, ik had besteld: 1 doos met White Rice Vinegar :D
Lekker voor in de aziatische keuken hiero ;)

j8ccwg.jpg


Bij deze doos vinegar kreeg ik een hoop waterkoelings goodies bij:

2z5qde1.jpg


Als eerste maakte ik uiteraard de doosjes open met het Bitspower*Bling*Bling-geweld, de N780NS en N78AP1 voor de Evga 780i mobo!

33uvf9t.jpg


swekr9.jpg


nwknpk.jpg


Ook de achterkant is nice and clean afgewerkt!

ri6lxc.jpg


Vol spanning maakte ik hierna snel de witte ronde verpakking open, tot mijn verbazing zaten er geen rijstkoeken in maar één of andere tuinslang met opdruk Tygon R3603? :hmm

2cnwjys.jpg


Om te kijken waar ik het voor kon gebruiken ging ik de afmetingen bepalen, deze waren binnen 1/2" en buiten 3/4".
Na aantal keren erop proberen te bijten en te buigen, kwam ik tot de conclusie dat het een flexibele maar sterke slang was en dus uitermate goed geschikt was om ermee touwtje te springen!

Geen rijstkoeken dus, maar wel een KitKat als verrassing :D Kon ik toch nog mijn honger stillen en tegelijkertijd wat energie krijgen!
icon14.gif


6jnhco.jpg


Verder zat er nog een electrische versie van de spiraal bij (ook wel behandeld tijdens de biologie lessen):
de FrozenQ Liquid Fusion Blue

2dvkkle.jpg


En omdat ik nogal van feesten hou :026: en blacklights geweldig vind in discotheken, wilde ik ook zulke lampen in mijn kamer hebben, om zo nu en dan een feestje te geven voor mezelf en uit m'n dak te gaan in het donker met Revoltec UV-lampen en de spiraal..

254x35u.jpg


Wat accessoires om MacGyver* na te spelen:

ih5umc.jpg


*
257ot9l.jpg


Zoals een paar foto's eerder te zien was, was de felbegeerde/beruchte HighFlow goodies bag ook aanwezig in dit verrassingspakket! :D Hier omgeven door gevaarlijke TFC krokodillen-klemmen!

334qh5j.jpg


Shirtje past perfect :D

qygzkk.jpg


Het sleeven heb ik uitbesteed:

qz289l.jpg


30ndxcw.jpg


Voor de Quad Sli zijn er verder kristallen buisjes:
2zxtcht.jpg


Naast t-shirt, pennen, stickers enzo enzo was de goodies bag ook gevuld met een zak vol met Bitspower FTW!

35mgu1g.jpg


Hier zijn de zwart sprankelende Bitspower juwelen 1/2. karaat van dichtbij te bekijken:

330bfuq.jpg


21eq0g.jpg


vslwkg.jpg


acyc6b.jpg


jp8ln9.jpg


Ok deze was stiekum uit het Koolance lab ontsnapt en tussen de Bitspowers terecht gekomen :D
91m14p.jpg


2a7wz6d.jpg


15rxe01.jpg


2llhm9y.jpg


6zt1t0.jpg


o6ft6x.jpg


29m1079.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
VuXX Vu - VuXX - VuXXinator? ;) :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
VuXX Nieuwe build (VuXXinator) WC setup advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 0
Jason Thermaltake Riing Quad 12 RGB fan TT Premium Edition - pack of 3, white, 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P XSPC EX480 Quad Fan Radiator (White) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
arwin74 Quad sli setje Gesloten 6
Aequitis [VERKOCHT]2x Quad Radiator met leuke deal voor de snelle beslisser! Verkocht 1
I Waterkoeling [€...,-]AMD FX8150 Quad Advies Waterkoeling Setup 8
H Advies gevraagd! - Waterkoeling QUAD CROSSFIRE (HW Black ICE XT 480) Advies Waterkoeling Setup 3
L 900D Quad Crossfire Build Advies Waterkoeling Setup 10
webdesigner Iemand persoonlijke ervaringen met de Phobya extreme quad 480 rad ?? Waterkoeling 6
G [CLOSED] Quad core game pc watercooled Gesloten 2
M Socket 775 quad core, DFI lanparty x48, Antec 1200 Advies Waterkoeling Setup 2
Zwelgje [VERKOCHT] Dominator® GT 16GB Quad Channel DDR3 Kit Verkocht 3
Harjo Phobya Extreme quad 480 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
L Gtx 590 quad connecten met silverstone st1500? Hardware & Software 3
joostgvk Ultra Bright Cold UV Light - 30cm QUAD set werkt niet? Cases en Modding 7
Legendary1985 [TKA] EVGA GeForce GTX 590 Classified Hydro Copper Quad SLI (2 pack) Verkocht 2
alain-s [VERKOCHT] ThermoChill PA120.4 Quad - 480 (15mm) Verkocht 10
VoYaGeRTM Aerocool Streamliner BLACK-w/Quad blue LEDs-EN042383 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C Cartago´s Quad-Radiator Roundup HighFlow Product Reviews 2
Quadcore [TKA WC PARTS] Quad & Hayato's ... MEGA SALE !!!! Verkocht 35
fatal_error.be afmetingen ThermoChill PA120.4 Quad - 480 (15mm) Waterkoeling 4
Quadcore QUAD's R56... static lowrider build Overige Builds 664
C UV Light 30cm QUAD set: 1 adapter doet het niet = 2 lichten gaan niet aan. Cases en Modding 11
bundymania REVIEW: Radiator Comparison - TFC X-Changer 480 Quad Radi <-> Mora 2 Pro HighFlow Product Reviews 0
bundymania REVIEW: Quad Radiator Roundup ! HighFlow Product Reviews 1
N Fesser quad rad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
E quad sli gtx 295 Hardware & Software 29
Quadcore Quad"s Black-edition.nl Gallery & Build Logs 241
W CPU Temps met TFC Quad, Ultra Kaze Fans en MCP350 Waterkoeling 16
D Recom quad led blower 12025BL-LED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
D D-TEk fusion V1 quad of niet? Waterkoeling 5
W CPU koelblok voor Intel core 2 quad CPU Waterkoeling 4
K Koolance 1/2" or 3/8" - Quad 1/4" ID Tubing Y-Splitter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy TFC Xchanger QUAD Waterkoeling 24
Freddy D-Tek FuZion v2 Quad Core Mid Chamber Insert Handleidingen en Installatie Tips 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan