• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vraagprijs dell inspiron 1720

Johnny

Moderator
Forumleiding
Hee HFers,


Ik stop met mijn huidige opleiding en heb ik dus niks meer aan mijn laptop aangezien ik een super desktop machine heb..

Maar ik weet gewoon weg niet hoeveel hij nog waard is.

Systeem;

Dell Inspiron 1720:

Processor;
Producent Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7300 @ 2.00GHz
Kloksnelheid 2.1GHz
L2-cachegrootte 4096

Geheugen;
2GB, (Is uit tebreiden)

Netwerk:
RJ45
Intel(R) Wireless WiFi Link 4965AGN

Opslag;
160GB

Videokaart:
NVIDIA GeForce 8600M GT 256MB

Hij is nog geen jaar oud, nog garantie, geen beschadigingen en ik heb alles nog.

B.V.D.

Johnnyz
 
Ik denk dat je er nog wel een 700 à 800 voor kan vangen. In die prijs klasse zit niet echt een snellere of betere van Dell maar wel van bijvoorbeeld Toshiba.

Bol.com wil nog wel eens flink stunten met Toshiba modellen de laatste tijd, dus misschien dat je nog lager zal moeten gaan.
 
Mag het niet zeggen maar zet hem op marktplaats.nl waar een leek hem voor een hoog
bedrag eventueel zou kunnen kopen.

Zet je hem op tweakers.net dan wordt het vergeleken met laptops met dezelfde specs
met hun huidige prijs minus 25%-30% voor het feit dat het 2e hands is.
 
Of verkoop hem aan je tante/nichtje/neefje die bijvoorbeeld gaan studeren of je tante die genoeg heeft om achter een saaie kast in de bijkeuken te zitten, maar lekker in de kamer op de bank (niet dat dat comfortabel is met een 17 inch).

Vraag ff rond, laptops zijn echt gevraagd zeker als je die van jouw voor een redelijke prijs verkoopt. Daarvoor heb je vandaag niet een vergelijkbare Dell (wel Toshiba maar daar kun je ook eerlijk overwezen).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan