Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vraagje slangen i.c.m. in bedrijf name Resorator 1.
Beste,
Ik heb de resorator 1 en de standaard slangen zijn 8 mm id x 12 mm od. Nu zie ik dat deze maat niet meer gehanteerd word.
Zou ik eventueel het alternatief van 11.2 mm od kunnen pakken i.v.m. mijn oude fittingen ??? Zou dit toch nog passen ??
Met push-in beter geen slang nemen met een andere buitendiameter. Tygon slang is ook nog eens te zacht voor een push-in. Dit type fitting is het lekveiligste met de hardere PVC tubes.
Voor schroeffittingen zou je eventueel een andere maat schroefdopje/ringetje kunnen bestellen. Een aantal jaren gelden stonden die nog in de shop. Waarschijnlijk dat HighFlow [MENTION=1]Freddy[/MENTION] er nog wel aan kan komen.
Fittingen voor 8mm ID en 12mm OD zijn niet meer leverbaar.
Weet je zeker dat het 12mm OD is?
Volgens mij gebruikte Zalman vroeger ook 11mm OD, maar weet het niet meer zeker.
Ik geloof schroeffittingen . En de afmetingen kloppen wel
Als ik de fittingen en de slangen voor nu eens laat voor wat ze zijn want ze zijn in principe nog goed, welke fitting moet ik dan op mijn nieuw koelblok erbij bestellen...slang is dus 8*12 ??
Gaat dit niet met de huidige setup wat kan ik dan het beste doen/bestellen wat betreft slangen/fittingen en flow indicator. ???
Dat zijn inderdaad schroeffittingen.
Er zijn helaas geen fittingen voor dat formaat, je zou dus de slang en fittingen moeten vervangen als je dit formaat niet elders kan vinden.