• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen?

nee ik ga de kabels no zeker wel doen ik heb de tiraps al in huis denk dat ik moge ga doen de computer is de thermaltake X9 2 opelkaar gemaakt en Het mobo is de asus Maximus Formula iX en een i7 7700K CPU en 16 gb ram 3000 mghz Van corsair dominater platinum en de video kaart is de Asus Poseidon platinum:023: 4gig:icon_lol:
 
Hoi freddy ik heb een vraagje wand ik ben opzoek naar 2ledlampjes voor in het koelblok van de xspc en ik zie dat ze wel bij julie in de kleur oranje zijn en niet in de andere kleuren wand ik wil ze graag van het merk zelf van de cpu koeler en dan de kleur uv licht zouden julie die en de andere kleuren ook op de site kunne zetten van het merk xspc tnx voor hulp:080::112: groet henk
 
Hoi Freddy Ik heb een Vraagje is de volgende geluids demper Voor voeding ook nog te koop in andere vormaaten dat ze op een grootere voeding kunnen wand ik zie aleen deze maat en geen anderen maar ik wil weeten of die maby wel te bestellen zijn bij de leverancier wand ik wil de
Thermaltake Toughpower DPS G RGB 850W Gold koopen en het vormaat is 150mm(W) x 86mm(H) x 180mm(L) Dank voor info en is die voeding ook bij julie leverancier te bestellen in de Thermaltake Toughpower DPS G RGB 850W Titanium versie en daar is het vormaat 150mm(W) x 86mm(H) x 200mm(D) van
https://www.highflow.nl/modding/gel...shock-static-slip-and-vibration-absorber.html :003: :024:
 
SKU: PS-TPG-0850DPCTUS-T Heb ik net gekeeken op hun site wand julie hebben wel de Gold maar dus niet die andere die ik zag en ik wil ook weeten wat het verschil van gold en titanium is
tnx:idee
 
Hoi Freddy als die leverbaar is en zou zijn kun je me dan een melding stuuren dankjewel hier voor wand ik Heb al veel op internet gezocht maar hem nog nergens gevonden aleen dus op hun eigen site en daar staan wel links naar waar die tekoop zou moeten zijn maar daar staat die ook niet en wil Graag de PS-TPG-0850DPCTUS-T dus voor als deze lever baar is en zou kunnen zijn wil ik het dan weeten dank voor info en hulp:icon_idea::105:
 
Hoi freddy ik hen web vraagje ik heb net wat besteld aleen ik had graag gehad dat het morge word bezorgt aleen heb ik de verkeerde bezorg dienst gekoozen kan dit nog worden gewijzicht dank voor hulp :080:
 
Hoi Freddy ik heb een Vraagje over artiekelen of je die in een comboversie samen aan mekaar kan maaken ofzo dat zijn de [h=1]EK-XRES 140 Revo D5 RGB PWM (incl. sl. pump) en de EK-DBAY D5 MX - Acetal :icon_cool: van het merk ekwb dank voor hulp en info:icon_cool:[/h]
 
Bedoel je beide producten in dezelfde loop?
Dat is mogelijk, ik zou dan wel voor de PWM versie van de EK-DBAY gaan:
https://www.highflow.nl/watercooling/pompen/ekwb/ek-dbay-d5-pwm-mx-acetal-incl.-pump.html

Dan kan je de PWM stekkers van beide pompen met een splitter aansluiten op één PWM aansluiting op het moederbord of controller:
https://www.highflow.nl/aircooling/fans/accessories-4/4-pin-pwm-splitter-y-kabel.html

Zo weet je zeker dat beide pompen even snel draaien en niet elkaar in de weg gaan zitten (als de een langzamer draait dan de ander, is het nadelig voor de pomp die sneller draait).
 
nee ik bedoel dus de pomp op het tube gemonteerd en dan het tube res met de pomp er aan en dan de tube zonder de zwarte afsluit deksel op de achterkant van het bay res op de plek waar dan normaal de D5 pomp zou zitten snap je wat ik bedoel:idee dus te tube res aan de achtrekant van het bay res en dan maar met een pomp
:103:
 
Ik heb het geprobeerd te begrijpen, maar ik denk dat het niet mogelijk is, in ieder geval niet om beide tegelijkertijd te gebruiken.

Een van de twee moet alléén een reservoir zijn, dus niet allebei een pomp+combo zoals jouw voorbeeld.

Bijvoorbeeld deze twee combo's zijn mogelijk:

EK-XRES 140 Revo D5 RGB PWM (incl. sl. pump)
EK-DBAY Spin Reservoir R3.0


of


EK-DBAY D5 PWM MX - Acetal - incl. pump
EK-RES X3 150 Tube Reservoir

Je kan ze dan aan elkaar door koppelen met fittingen en slang of met G1/4" male-male fittingen voor een directe verbinding.

Gezien het met woorden lastig te begrijpen is, misschien kan je een tekening of foto maken van wat je hebt en/of wilt gaan doen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
S Vraag Waterkoeling Waterkoeling 6
B Vraag over waterkoeling loops Waterkoeling 10
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
R Vraag nieuwe waterkoeling Waterkoeling 6
Wouter Vraag over waterkoeling moederbord. Waterkoeling 9
D Waterkoeling vraag Waterkoeling 4
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
djghostogb vraag over D5 pomp Advies Waterkoeling Setup 2
D Vraag over 2080ti koeling Overige Koeling 2
djghostogb vraag over distro plate Advies Waterkoeling Setup 6
S Kabel dikte vraag. HighFlow Webshop 2
M VRAAG Informatie - D5 pomp bracket en Phanteks Enthoo Primo compatibiliteit Advies Waterkoeling Setup 4
Ruud Voorstel, en vraag? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P Vraag over Fittings en PETG Tube Waterkoeling 2
B Vraag over thermaltake 360 set en cpu fan Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
iSP Vraag over ripple en/of werkt de voorgestelde setup? Electronica 6
88Gamer88 Vraag: Aquaero 6 LT / High flow meter USB 53129 Waterkoeling 1
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Enola Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator. Waterkoeling 4
M pc burea vraag Cases en Modding 1
R Vraag mbt DarkSide led's Cases en Modding 9
J vraag over de in en uitgang van een Alphacool GPU waterblok HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J vraag over Apogee Drive II Waterkoeling 1
C een pomp vraag voor eerste build Waterkoeling 2
L casemod vraag Cases en Modding 1
S Waterkleur mayhem dye doorzichtig ( rood ) + vraag PASTEL Waterkoeling 9
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Vraag over passieve radiatoren Waterkoeling 4
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
F vraag over type (A of B) Li-Heat PCI-E Gen 3.0 Ribbon flexible Riser Cable Cases en Modding 2
D Transparante goud/geel coolant vraag Waterkoeling 5
D Simpele vraag Waterkoeling 6
N Vraag plaatsing radiator Waterkoeling 3
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 2
MisterIce Vraag over anti-staticiteit Cases en Modding 10
K CPU cooling vraag Advies Waterkoeling Setup 1
G vraag waterblock Waterkoeling 26
B Vraag ronde 2 Advies Waterkoeling Setup 10
4 Dual D5 pomp vraag! Waterkoeling 3
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
AQuAKiNG vraag over g1/4 schroefdraad Cases en Modding 3
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 4
M Vraag Fans H100i Waterkoeling 3
G Vraag, regelen EK-DDC 3.2 PWM Waterkoeling 11
N Vraag over videokaart gewicht? Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan