• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen?

kun je dan als je de Feser koelvloeistof hebt deze samen met de anderen samen gebruiken genaamt CF1/Nanoxia merk. dus mixen of is dat niet mogelijk??:064::085:

Added after 26 minutes:

en een vraagje freddy is het mogelijk om de Alphacool pump mount universal for 120-140mm fans/radiators - 13155 te gebruiken om mijn Aqua-Computer Pump adapter for D5 pumps for Aqualis with fill level sensor G1/4 - 41095 aan mijn behuizing te monteeren?? en deze
Singularity Computers Reservoir Mount: 140mm Back Plate om mijn aan te maaken Aqua-Computer Holder for aqualis reservoirs - 34043 dank voor hulp :064::icon_pidu:
 
Laatst bewerkt:
Je zou die kunnen mengen, ingrediënten zijn hetzelfde.

Theoretisch zou dat mogelijk moeten zijn.
Kan je een foto maken op de plek waar je het reservoir wilt monteren?
Dan hebben we een beter overzicht van wat je wilt doen.
 
ja ik heb er wel een Foto van waar op er 2 opmekaar zijn gemaakt wat ik ook ga doen met me pc en dan wil ik die aan de voorkant waar je de Fans plaast maaken en dan geen fans maar als het ook kan in een behuizing is het nog beter vet pc behuizing.jpgCA-1D8-00F1WN-00_3115092ac37d4de3babea3c457286ef6_thum.jpg3648872_5.jpg dit is de behuizing Dank voor hulp:040::woot
 
Laatst bewerkt:
:ideevraagje freddy over 2 radiatoren die even duur zijn:103: XSPC RX480 Quad Radiator V3 en Alphacool NexXxoS UT60 Full Copper 480mm - 14175 deze wil ik graag weeten welke beter is wand ik wil er 1 gaan koopen voor me pc en daarom wil ik graag weeten welke het beste is omdat ik deze voor mijn gpu wil gaan gebruiken en dan 2 die ik hier thuis al heb voor de CPU en een die ik Heb voor me moederbord en daarom de vraag over de 2 radiatoren Groet henk:question::017:
 
hebben julie ook M3 50MM voor de radiator tekoop ?? wand ik wil er wat op monteeren en daar de Fan op maar dat is tot nu toe niet gelukt met de echte schroefjes die ik er voor heb en heb echt 50mm nodig dan kan het denk ik nog wel lukken dank voor hulp:017:
 
:032: he Freddy volgens mij heb ik de laatste van de Feser One Cooling Fluid - Feser One Cooling Fluid - UV GREEN besteld en nu in me besteling en dat die nu 100%op is en nu alleen de anderen flessen van:042: CF1/Nanoxia merk die ook van dat bedrijf zij :pray Groet henk
 
:p he Freddy ik heb een vraagje over een systeem wat ik wil gaan koopen maar ik wil ook wat meer weeten wand ik weet niet zeker of het mogelijk is wand is de
Aqua-Computer Flow sensor MPS flow 400, G1/4 53132 ook geschikt om op de Aqua-Computer Aquaero 6 XT USB fan controller, graphic LCD, touch control, IR remote control - 53146 aan te sluiten of is die daar niet voor geschikt wand ik ga binnekort mijn pomp en vontijn reservair in mijn pc maaken en dan ga ik wat temp meters aanschaffen en wat flo meters om wat kwa flo bij te houden en
en temp in mijn koel systeem dank voor invo en is het ook perce nodig om bv de cpu en de video kaart en het moederbord apart op verschillende radiators te maaken of is het ook goed als ik aleen een rad te gebruik Van4 keer een 120mmFan en die heeft ook 2 in en uitgangen dus kan dat ook of moet alles voor betere koeling apart dank voor info en Tips wand dan kan ik maby wel wat rads uit me pc haalen als dat ook met een kan en dat ik dus ook minder fans in de pc heb Groet Henk:024:
 
hee Freddy ik heb een vraagje over een besteling die ik vandaag heb besteld hoe zit het met iets wat in nabesteling staat en de rest niet komt alles in een keer of in 2 keer wand alles op 1 ding na is meteen leverbaar en dat is vandaag nog besteld dus Heel erg dank Voor hulp Hier bij:dunno :081::048: Groet Henk
 
Alles omtrent bestellingen even mailen aub.
Het makkelijkst is als je reageert op de bevestigingsmail van jouw bestelling, dan hebben we alle gegevens gelijk bij de hand.
 
hoi Freddy ik heb een vraagje ik heb laatst een Flow meter besteld en een display Van aqua Computer en bij een van deze 2 zit een klein meetale dingetje een plat rond iets met 3 puntjes rondom waar is dit voor en wat is het?? dank voor Hulp:icon_confused::106: Groet Henk
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
S Vraag Waterkoeling Waterkoeling 6
B Vraag over waterkoeling loops Waterkoeling 10
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
R Vraag nieuwe waterkoeling Waterkoeling 6
Wouter Vraag over waterkoeling moederbord. Waterkoeling 9
D Waterkoeling vraag Waterkoeling 4
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
djghostogb vraag over D5 pomp Advies Waterkoeling Setup 2
D Vraag over 2080ti koeling Overige Koeling 2
djghostogb vraag over distro plate Advies Waterkoeling Setup 6
S Kabel dikte vraag. HighFlow Webshop 2
M VRAAG Informatie - D5 pomp bracket en Phanteks Enthoo Primo compatibiliteit Advies Waterkoeling Setup 4
Ruud Voorstel, en vraag? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P Vraag over Fittings en PETG Tube Waterkoeling 2
B Vraag over thermaltake 360 set en cpu fan Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
iSP Vraag over ripple en/of werkt de voorgestelde setup? Electronica 6
88Gamer88 Vraag: Aquaero 6 LT / High flow meter USB 53129 Waterkoeling 1
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Enola Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator. Waterkoeling 4
M pc burea vraag Cases en Modding 1
R Vraag mbt DarkSide led's Cases en Modding 9
J vraag over de in en uitgang van een Alphacool GPU waterblok HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J vraag over Apogee Drive II Waterkoeling 1
C een pomp vraag voor eerste build Waterkoeling 2
L casemod vraag Cases en Modding 1
S Waterkleur mayhem dye doorzichtig ( rood ) + vraag PASTEL Waterkoeling 9
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Vraag over passieve radiatoren Waterkoeling 4
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
F vraag over type (A of B) Li-Heat PCI-E Gen 3.0 Ribbon flexible Riser Cable Cases en Modding 2
D Transparante goud/geel coolant vraag Waterkoeling 5
D Simpele vraag Waterkoeling 6
N Vraag plaatsing radiator Waterkoeling 3
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 2
MisterIce Vraag over anti-staticiteit Cases en Modding 10
K CPU cooling vraag Advies Waterkoeling Setup 1
G vraag waterblock Waterkoeling 26
B Vraag ronde 2 Advies Waterkoeling Setup 10
4 Dual D5 pomp vraag! Waterkoeling 3
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
AQuAKiNG vraag over g1/4 schroefdraad Cases en Modding 3
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 4
M Vraag Fans H100i Waterkoeling 3
G Vraag, regelen EK-DDC 3.2 PWM Waterkoeling 11
N Vraag over videokaart gewicht? Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan