• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen?

wand als dat kan dat ik dus een radiator op de bodem plaats dan kan ik denk ik volgens mij zelfs allebij gaan koelen wand heb hier 1 radiator voor me video kaart in huis en nog 2 fitingen die nu nog ongebruikt zijn en dan in de bodem bv een aftap punt te maaken en de top en fill:024:port tnx voor hulp
 
:eusa_eh:ja maar ik heb nu een van 2x240 radiator vormaat en een van 1x240 vormaat en kan die nu bijde gebruiken en op die van 1x240 heb ik aan bijde kante een fan en die voor de cpu en die van 2x240 naast mekaar me gpu en denk dat het zo goed moet kunne werken
:066: ik weet aleen niet hoe ik de rad van 240 in me pc krijg en op de agterkant is moelek wand dan kan de behuizing niegoed digt en binne is ie te groot volgens mij
:012: foto stuur ik je nog
 
:037: IMG_1217.JPGIMG_1218.JPGdit is hoe me pc er nu uit ziet met de CPU en De GPU vloeistof gekoeld en ziet er goed uit en is wel een moelek klusje geweest Groet Henk wat vin jij er van Feddy:081: en iedereen die dit ziet vin ik leuk om wat er van te hooren dank
 
ja klopt ik heb nu ff niet genoeg tiraps die ik nog nodig heb maar het meeste is al goed geregeld kwa cabels maar kan ff niet vedder maar dat komt nog
ook omdat ik nog wat moet inbouwen kwa uv licht en daarom w8 ik er nog mee maar komt nog wel
:026:
 
Inderdaad even de kabeltjes wegwerken en dan ziet het er veel netter uit.
Mocht je later onderhoud gaan doen of iets gaan upgraden en de loop moet uit elkaar, zou je de slangen ook korter kunnen maken :)
 
klopt freddy aleen de radiator die nu aan de achterkant zit past er niet in en daardoor kan me behuizing niet goed dicht en ik ga ook nu nog wat spaaren voor wat onderdeelen en dan de loop nog uitbrijden maar ik kan je zeggen de pc word minder warm de CPU niet meer dan 30 en de GPU niet meer dan 30 en me mb ongeveer 27
:038:
 
Freddy ik heb een vraagje over me punten die ik heb ge spaart wand de punten die ik had op de oude site die julie hadden zijn verdwenen uit de lijst van me punten en komen die nog trug wand dat stond op de site dat die de 2de week van de niewe site trug werden gezet maar ik heb ze nog niet hoe kan dat dank voor antwoord:question:
 
freddy ik ik heb ook een vraag over mijn
Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 30cm TWIN set wand ik heb er een niewe in gezet aleen de aansluiting met dat zwarte kasje is doorgebrand toen ik het in gebruik nam de lampen doen het nog als ik ze via me andere aansluiting van me uv lampen doe maar kan er dus maar 2 gebruiken kan ik ook de aansluiting los koopen om ze weer te kunne gebruiken wand dat zou ik erg leuk vinden wand anders moet ik een niewe set koopen en ik ga over een paar weeken weer een besteling plaatsen wand ik wil nog 1 radiator er in en op de bodem doe ik die wand ik heb een dubele set pootjes onder de pc dus meer air flo aan de onderkant dus daar kan nu ook een radiator plaatsen en dan ga ik ook alles nog wat netter maaken dus daar naak ik nog een foto van dan en die ga ik opstuuren dan:freddy::icon_jook:
 
hee freddy ik heb een vraagje wat als ik een review wil plaatsan op de site van hiflow dan kan ik die niet plaatsen omdat ik de code die je moet invoeren niet leezen en daardoor kan ik het niet plaatsen en ik vin dat erg jammer Groet Henk:088:
 
he freddy ik heb een vraagje wand ik heb namelijk een paar weeken trug een Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 30cm TWIN set gekocht aleen toen ik die aan had geslooten toen is de aansluiting van het knopje aan de achterkant dus dat zwarte kasje er van doorgebrand maar de 2 lampen die er bij zaaten doen het nog maar ik wil graag weeten of ik ook die aansluiting los kan koopen wand anders moet ik een niewe lamp set koopen en daarom zou ik graag willen weeten of ik dat zwarte kasje er van ook los kan krijgen Groet Henk en dank voor hulp:icon_idea:
 
Dat zwarte kastje is de CCFL inverter, die hebben we helaas niet los te koop.

Je kan wel een nieuwe CCFL set kopen (dus lampje en al) en dan alleen de inverter uithalen.
Vervolgens de oude inverter terug doen en naar ons terugsturen, we kunnen het waarschijnlijk vervangen krijgen van de fabrikant onder garantie.
 
:idea:he freddy ik heb een vraagje wand ik zag dat julie spuidbussen verkoopen met mtn spray paint en waar zijn die extra dopjes voor die je kan koopen en de witte paint is die ook uv geschikt en heb je nog wat tips voor me als ik me behuizing ga painten welk schuurpapier goed is en ook goed werkt dank hier voor Groet Henk:003:
 
he Freddy ik heb een vraagje over koelvloeistof wand voor me pc heb ik nu
Feser One Cooling Fluid en dan de groene die uv geschikt is maar ik kan die niet meer vinden op de site is die uit de handel of waarom staat die er niet meer op ?? dank voor andwoord Groet henk :088: :099:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
S Vraag Waterkoeling Waterkoeling 6
B Vraag over waterkoeling loops Waterkoeling 10
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
R Vraag nieuwe waterkoeling Waterkoeling 6
Wouter Vraag over waterkoeling moederbord. Waterkoeling 9
D Waterkoeling vraag Waterkoeling 4
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
djghostogb vraag over D5 pomp Advies Waterkoeling Setup 2
D Vraag over 2080ti koeling Overige Koeling 2
djghostogb vraag over distro plate Advies Waterkoeling Setup 6
S Kabel dikte vraag. HighFlow Webshop 2
M VRAAG Informatie - D5 pomp bracket en Phanteks Enthoo Primo compatibiliteit Advies Waterkoeling Setup 4
Ruud Voorstel, en vraag? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P Vraag over Fittings en PETG Tube Waterkoeling 2
B Vraag over thermaltake 360 set en cpu fan Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
iSP Vraag over ripple en/of werkt de voorgestelde setup? Electronica 6
88Gamer88 Vraag: Aquaero 6 LT / High flow meter USB 53129 Waterkoeling 1
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Enola Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator. Waterkoeling 4
M pc burea vraag Cases en Modding 1
R Vraag mbt DarkSide led's Cases en Modding 9
J vraag over de in en uitgang van een Alphacool GPU waterblok HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J vraag over Apogee Drive II Waterkoeling 1
C een pomp vraag voor eerste build Waterkoeling 2
L casemod vraag Cases en Modding 1
S Waterkleur mayhem dye doorzichtig ( rood ) + vraag PASTEL Waterkoeling 9
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Vraag over passieve radiatoren Waterkoeling 4
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
F vraag over type (A of B) Li-Heat PCI-E Gen 3.0 Ribbon flexible Riser Cable Cases en Modding 2
D Transparante goud/geel coolant vraag Waterkoeling 5
D Simpele vraag Waterkoeling 6
N Vraag plaatsing radiator Waterkoeling 3
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 2
MisterIce Vraag over anti-staticiteit Cases en Modding 10
K CPU cooling vraag Advies Waterkoeling Setup 1
G vraag waterblock Waterkoeling 26
B Vraag ronde 2 Advies Waterkoeling Setup 10
4 Dual D5 pomp vraag! Waterkoeling 3
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
AQuAKiNG vraag over g1/4 schroefdraad Cases en Modding 3
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 4
M Vraag Fans H100i Waterkoeling 3
G Vraag, regelen EK-DDC 3.2 PWM Waterkoeling 11
N Vraag over videokaart gewicht? Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan