• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen?

Om een dubbele loop te maken denk ik.
Staat ook in zijn titel.
Dan nog.. Waarom een Reservoir pomp top (wat ik uit zijn bericht heb kunnen ontcijferen) aansluiten op een reservoir bay. Die pomp-tops zijn gemaakt om rechtop te staan/verticaal. Door hem aan te sluiten op een bay reservoir komt hij horizontaal te "hangen".

Zou eerder 2 losse bay-reservoirs doen. Als je 1 loop moet vervangen hoef je in dat geval ook niet alles te drainen.
 
ik zou zowiezo niet alles hoef leeg te drainen omdat ik ook wel een paar kogel kraantjes gebruik en dan kan ik de helft wel afsluiten en ik wil namelijk maar een pomp gebruiken en een soort koel vloeistof dus en ook nog een andere vraag is wand omdat mijn Mobo plat in me behuizing zit wil ik ook graag weeten of het erg is als ik mijn radiator er boven Hang die de lucht naar buiten blaast en aan de voorkant naar binnen en van af de bodem naar boven die voor de plaat waar me mobo op licht langs blaast en die aan de achterkant naar buiten
:040:

en ik kan makelijk 2 aftap punten maaken voor de pc van een loop
 
Die Next is sowieso een beetje overbodig als je hem in een bay-res plaats. Zonde van het geld.

Je kan het scherm waarschijnlijk niet aflezen en de bediening is net zo goed onbereikbaar.
 
Hulp Gevraagd

:)Hoi ik wil Graag voor mijn PC De Asus Rog Ryujin 360 CPU cooler koopen! maar ik Wil Ook Zeker weeten Dat ik Deze op De juiste manier kan aansluiten op mijn Asus MAXIMUS Formula IX Mobo Voor de instelingen die je kan maaken en dit wil ik ook Graag weeten
Van de Asus Rog Thor 850P vanwege dat ik de boel niet kan aansluiten op mijn Mobo Dank Voor Hulp En Info :icon_question:
 
hoi ik heb een vraag over een behuizing beste Freddy en personeel van hiFlow ik wil weten of ik de https://www.highflow.nl/behuizingen/phanteks-cases/phanteks-enthoo-primo-ultimate-chassis.html maar dan in een witte versie kan bestellen en of ik ook kan vraagen om en dan aan de bovenkant een fill point in kan laaten maaken aan de bovenkant en een aftap punt aan de voorkant op het laagste punt:cool::unsure: http://www.phanteks.com/Enthoo-Primo.html wand ik wil de witte versie van deze via hiflow bestellen en dus voor mischien een kleine extra koste een fill en aftap point in kan laaten booren
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
S Vraag Waterkoeling Waterkoeling 6
B Vraag over waterkoeling loops Waterkoeling 10
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
R Vraag nieuwe waterkoeling Waterkoeling 6
Wouter Vraag over waterkoeling moederbord. Waterkoeling 9
D Waterkoeling vraag Waterkoeling 4
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
djghostogb vraag over D5 pomp Advies Waterkoeling Setup 2
D Vraag over 2080ti koeling Overige Koeling 2
djghostogb vraag over distro plate Advies Waterkoeling Setup 6
S Kabel dikte vraag. HighFlow Webshop 2
M VRAAG Informatie - D5 pomp bracket en Phanteks Enthoo Primo compatibiliteit Advies Waterkoeling Setup 4
Ruud Voorstel, en vraag? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P Vraag over Fittings en PETG Tube Waterkoeling 2
B Vraag over thermaltake 360 set en cpu fan Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
iSP Vraag over ripple en/of werkt de voorgestelde setup? Electronica 6
88Gamer88 Vraag: Aquaero 6 LT / High flow meter USB 53129 Waterkoeling 1
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Enola Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator. Waterkoeling 4
M pc burea vraag Cases en Modding 1
R Vraag mbt DarkSide led's Cases en Modding 9
J vraag over de in en uitgang van een Alphacool GPU waterblok HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J vraag over Apogee Drive II Waterkoeling 1
C een pomp vraag voor eerste build Waterkoeling 2
L casemod vraag Cases en Modding 1
S Waterkleur mayhem dye doorzichtig ( rood ) + vraag PASTEL Waterkoeling 9
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Vraag over passieve radiatoren Waterkoeling 4
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
F vraag over type (A of B) Li-Heat PCI-E Gen 3.0 Ribbon flexible Riser Cable Cases en Modding 2
D Transparante goud/geel coolant vraag Waterkoeling 5
D Simpele vraag Waterkoeling 6
N Vraag plaatsing radiator Waterkoeling 3
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 2
MisterIce Vraag over anti-staticiteit Cases en Modding 10
K CPU cooling vraag Advies Waterkoeling Setup 1
G vraag waterblock Waterkoeling 26
B Vraag ronde 2 Advies Waterkoeling Setup 10
4 Dual D5 pomp vraag! Waterkoeling 3
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
AQuAKiNG vraag over g1/4 schroefdraad Cases en Modding 3
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 4
M Vraag Fans H100i Waterkoeling 3
G Vraag, regelen EK-DDC 3.2 PWM Waterkoeling 11
N Vraag over videokaart gewicht? Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan