• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen?

Hoi Freddy Vraagje ik zou graag Van Het merk XSPC Fitingen Willen in de maat van de For 3/8″ ID, 1/2″ OD Tubing (10mm ID, 13mm OD) wand ik heb ze tekoop gezien aleen in andere formaaten en dat vind ik jammer wand vind ze erg mooi er uit zien en ik ga over een paar maanden mijn Heele PC Verbouwen met mijn waterkoeling omdat ik een 2de behuizing er op ga maaken en dan een aqua computer display en wat andere dingen van dat merk in doen en en ook een 2de Loop er in maaken Met een XSPC Pomp met reservair er op wand mijn cpu cooler is ook Rood en van dat merk en daarom zou ik Het Gaaf en mooi vinden om in die loop met mijn MB er bij Die vitingen in die maat te gebruiken dank als dit zou kunnen ik kan in elk geval nog wel zeker een tijdje nodig hebben om alles Bijmekaar te hebben kwa Geld maar is nog best snel wat ik Spaar in een Week wand in 8 tot 10 weeken Heb ik Zeker Wel het Geld bijmekaar Gespaart Wat ik ongeveer nodig Heb en dat is Best Snel vin ik als je kijk wat heb en nog moet ook omdat ik de behuizing mee reken die ik nog moet koopen en dan als alles klaar is wil ik Hem op Een heel Mooie Foto hier plaatsen wand de kabels zijn nu nog een zooi:p
 
Berichtje van Aqua-Computer:
this is a diffusor plate for the mps flow sensors. It is used when a sensor variant for a very high flow rate is combined with very small tubing. It is also explained on page 6 of the manual.

Ik heb gevraagd aan XSPC voor 10mm ID, 13mm OD formaat fittingen, helaas zijn ze niet van plan om dit in het assortiment te nemen.
Als je specifiek fittingen van XSPC wilt, zou je dus grotere slangformaat moeten nemen. (13/16mm).
 
Hoi Freddy :p ik heb een vraagje wand ik Heb Zelf de
Thermaltake Core X9 - Window - CA-1D8-00F1WN-00 en aan de achterkant kun je 2 Voedingen er in zetten en ik Ga er nog een koopen maar dan Heb ik een afsluiting van een Voeding te weinig zou ik die bij julie ook kunnen laaten maaken wand ik wil er maar een Voeding in maaken en anders is een plek Van een Voeding Gewoon een open plek als die ook Gemaakt kan worden dan wil ik Graag weeten Wat Dat ongeveer kost Dank Voor andwoord Groet Henk:024:
 
ik ja zo iets ik heb het liefste metaal maar denk dat dat niet kan of wel is wel Kwa Formaat ongeveer een voeding ja en ook een plaatje van de achterkant hoe die er uitziet CA-1D8-00F1WN-00_3115092ac37d4de3babea3c457286ef6_thum.jpg 3648872_3.jpg dit zijn 2 plaatjes en kun je de achterkant zien en op het andere plaatje Het ding Zelf :D wat kost Het ongeveer denk je ??:026:
 
Hoi Freddy ik heb een Vraagje over de
[h=1]Aqua-Computer Holder for aqualis reservoirs - 34043[/h]http://www.highflow.nl/reservoirs/toebehoren/aqua-computer-holder-for-aqualis-reservoirs-34043.html weet jij hoever de 2 schroef gaatjes van mekaar af staan om 2 gaatjes te booren in een houdertje om hem aan te maaken en dat ik hem dan aan een radiator kan vast maaken dank voor de info wand ik wil dit graag doen wand de gaatjes zijn niet gechikt om aan een radiator te maaken en heb er een plaatje voor die julie verkoopen en dat is de Singularity Computers Reservoir Mount: 140mm Back Plate en als ik de afstand weet kan ik de gaatjes hier in maaken op de juiste afstand dank voor info:S:eusa_shifty: Groet Henk
 
Dat houdertje komt morgen weer op voorraad, dan kan ik het even opmeten.
Maar je hebt dit houdertje zelf ook neem ik aan? Je kan het dan beter zelf even aftekenen om eventuele meetfouten te voorkomen.
 
oke dat ga ik zelf ook doen maar als jij ook wil kijken dan kan ik ook kijken of we maby dezelfde afstand hebben wand ik zet het ook hier op en als jij dat ook kan doen kan ik kijken of we dezelfde afstand hebben dank voor Hulp:032::043:
 
Dat is geen probleem.
De afstanden zullen hetzelfde zijn, maar mocht er toch verschil zijn dan is uiteindelijk die van jou het meest belangrijk, want die ga je op de bracket installeren toch? Of ga je nog een aanschaffen?
 
Hoi Freddy ik heb een Vraagje over een back plate Voor bij me voeding die ik wil laaten maaken en dan in de kleur Vuur rood met Het Asus Rog logo er uit Gesneden door de laser snijder hoeveel kost Het ongeveer om Dat te maaken en dan het logo en De Text Van Rog Dank voor info:icon_idea:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
S Vraag Waterkoeling Waterkoeling 6
B Vraag over waterkoeling loops Waterkoeling 10
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
R Vraag nieuwe waterkoeling Waterkoeling 6
Wouter Vraag over waterkoeling moederbord. Waterkoeling 9
D Waterkoeling vraag Waterkoeling 4
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
djghostogb vraag over D5 pomp Advies Waterkoeling Setup 2
D Vraag over 2080ti koeling Overige Koeling 2
djghostogb vraag over distro plate Advies Waterkoeling Setup 6
S Kabel dikte vraag. HighFlow Webshop 2
M VRAAG Informatie - D5 pomp bracket en Phanteks Enthoo Primo compatibiliteit Advies Waterkoeling Setup 4
Ruud Voorstel, en vraag? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P Vraag over Fittings en PETG Tube Waterkoeling 2
B Vraag over thermaltake 360 set en cpu fan Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
iSP Vraag over ripple en/of werkt de voorgestelde setup? Electronica 6
88Gamer88 Vraag: Aquaero 6 LT / High flow meter USB 53129 Waterkoeling 1
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Enola Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator. Waterkoeling 4
M pc burea vraag Cases en Modding 1
R Vraag mbt DarkSide led's Cases en Modding 9
J vraag over de in en uitgang van een Alphacool GPU waterblok HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J vraag over Apogee Drive II Waterkoeling 1
C een pomp vraag voor eerste build Waterkoeling 2
L casemod vraag Cases en Modding 1
S Waterkleur mayhem dye doorzichtig ( rood ) + vraag PASTEL Waterkoeling 9
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Vraag over passieve radiatoren Waterkoeling 4
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
F vraag over type (A of B) Li-Heat PCI-E Gen 3.0 Ribbon flexible Riser Cable Cases en Modding 2
D Transparante goud/geel coolant vraag Waterkoeling 5
D Simpele vraag Waterkoeling 6
N Vraag plaatsing radiator Waterkoeling 3
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 2
MisterIce Vraag over anti-staticiteit Cases en Modding 10
K CPU cooling vraag Advies Waterkoeling Setup 1
G vraag waterblock Waterkoeling 26
B Vraag ronde 2 Advies Waterkoeling Setup 10
4 Dual D5 pomp vraag! Waterkoeling 3
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
AQuAKiNG vraag over g1/4 schroefdraad Cases en Modding 3
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 4
M Vraag Fans H100i Waterkoeling 3
G Vraag, regelen EK-DDC 3.2 PWM Waterkoeling 11
N Vraag over videokaart gewicht? Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan