• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen?

:icon_idea:Freddy die gewoone fittingen gaan per 2 in een set dus dat zijn er dan 4 en die jij had ge stuurt van en 4 en een hoek van 90 en dat is voor dan al ik de een moet hebben en niet de ander dus gewoon handigheid Groet djghostogb :040:

[h=1]10MM (3/8 ID - 5/8 OD) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks) Silver Shiny de gewoone zij deze[/h]
 
IMG_0631.jpg Winkelwagens :: dit zou ik willen hebben - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! ik dacht dat daar ook een slang op kon maar is dus aleen om de fiting de verlengen maar zijn wel handig:p bij deze ook een mooie foto van me pc die ik nu heb

Added after 20 minutes:

en de niewe pc die ik aan het maaken en spaaren ben is dezelfde behuizing aleen dan zwart dus die pc's worden broer en zus van elkaar aleen de niewe met waterkoeling
en heb je maby een filmpje voor me van dat res voor de vloeistof dan kan ik het is int echt zien dank:032:
 
Laatst bewerkt:
:120: ik kan ook wel een uitleg over me niewe pc maaken met onderdeelen die ik heb ik heb de CPU van intel i7-4790K Mobo van Asus ROG maximus Formula VII een sound kaart ook van Asus rog en Xonar Phoebus de GPU ook Van Asus Rog poseidon platinum geforce gtx980 4g en ook van Asus Rog de Front base de behuizing is de coolermaster Storm Trooper met raam en de voeding is de Corsair RM850i en en ik doe niet perce de waterkoeling omdat ik ga overclocken maar aleen voor sjow en ik wil het al sins het bestaat hebben en ben nu uiteindelek instaat alles te koopen maar ik heb nog niet het ram van 32 corsair1600 en de hd ook nog nie en de dvd brander ook nog niet maar hij gaat wel klaar zijn met waterkoeling in de zomer volgend jaar ongeveer:003: maar ik weet wel met wat ik ga koop voor me waterkoeling word ie heel mooi ik werk zelf ook bij een pc bedrijf voor mensen met handicap en ik heb er ook heel wat verstand van en me hobby is ook pc's maaken:idee
 
en mijn computer die ik nu nog heb is de coolermaster storm Stryker me Mobo daar op is de Asus Z97-PRO gamer me VGA is de Asus GTX550Ti me CPU is de i5-4570 voeding is de corsair CX600M en me ram=8GB:icon_eyes: en me soud kaart is de creative SoudBlaster RECON3D Fatalty Champion 1 series daar is de foto van die witte pc hier en die is uit 2013 toen was die net niew en klaar aleen het Mobo wat er nu in zit is mazzel omdat ik een kapot Mobo had en dus toen dit jaar een niewe gehad van de winkel:101:
 
:045:he Freddy vraagje aan je passen de volgende onederdeelen XSPC Memory WaterBlock + Side Plate Set op alle soorte DDR3 Ram geheugen wil ze maby later dit jaar nog koopen maar eerst gewoon alles wat ik nu heb klaar hebben en laaten werken en dan nog spaaren voor de link er bij maar dan voor 4 RAM lanes kan dat wand ik weet dat ik dan nog de aansluit set ervoor moet hebben van die lanes dank voor hulp:024: mijn exkuus Freddy zal ik doen voortaan !:120:
 
Laatst bewerkt:
:icon_idea:en als er dan 2 sets Ram in zitten moet ik dan 2 van die setjes haalen of kan ik dan gewoon 1 set haalen en dan nog van die zwarte dingetjes en binne werk er voor alvat bedankt voor laatste antwoord:040: wand ik weet dat je ook dat binne werk kan haalen maar weet nie hoeveel koelblok ik dan moet hebben voor 4x ram er in
 
Ik denk dat je aan 1 koelblok genoeg hebt om vier geheugensticks te koelen. Info op de XSPC site of een duidelijk voorbeeld ervan kon ik niet vinden. Het enige dat ik tegenkwam was een reply onder een YouTube instaleer tutorial van dit blok:
EWtxBSw.jpg
 
:icon_cool::|ik wil een vul en aftap punt maaken aan de achterkant van de pc met 2 kraantjes en een en 2 y stuken en de achter plaat vulpunt wil ik met slang naar de pomp stuuren en aftap aan de vga kaart is dit slim of niet ? wand dan kan ik de pomp uit zetten en dan wel alles leeg maaken denk ik:icon_cool:
:031: ik heb ook alle aansluitngen en slangen een maatje vergroot en zo ik het wel goed en ik heb volgens mij wel maby iets teveel aansluitingen voor slangn maar dat is ook omdat ik er standaart al 2 op me mobo heb
 
Laatst bewerkt:
dat weet ik dat wil ik ook doen maar een vraagje is dan wand een radiator zal ik bij mij op de bodem van me pc plaatsen daar kan namelek een dikke en die is dan voor de vga en dan zal ik denk ik in de bodem me aftap moeten plaatsen met een slang en daar een kraantje aan bij het uit punt van me radiator aan een y punt en daar een slang aan die naar de bodem gaat:|
 
:question:is het voor dan als ik me pc wil laaten leegloopen maby slim om bij een splitsing een kraan op bijde kante te maaken een om de leegloop te starten en de ander dat er nix meer in de loop komt en dan op de uitgang van me pomp de splitsing en dan kan ik naar de achterkant en daar zoon achter kant maaken voor een slang aansluitpunt en leegloop??:103:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
S Vraag Waterkoeling Waterkoeling 6
B Vraag over waterkoeling loops Waterkoeling 10
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
R Vraag nieuwe waterkoeling Waterkoeling 6
Wouter Vraag over waterkoeling moederbord. Waterkoeling 9
D Waterkoeling vraag Waterkoeling 4
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
djghostogb vraag over D5 pomp Advies Waterkoeling Setup 2
D Vraag over 2080ti koeling Overige Koeling 2
djghostogb vraag over distro plate Advies Waterkoeling Setup 6
S Kabel dikte vraag. HighFlow Webshop 2
M VRAAG Informatie - D5 pomp bracket en Phanteks Enthoo Primo compatibiliteit Advies Waterkoeling Setup 4
Ruud Voorstel, en vraag? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P Vraag over Fittings en PETG Tube Waterkoeling 2
B Vraag over thermaltake 360 set en cpu fan Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
iSP Vraag over ripple en/of werkt de voorgestelde setup? Electronica 6
88Gamer88 Vraag: Aquaero 6 LT / High flow meter USB 53129 Waterkoeling 1
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Enola Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator. Waterkoeling 4
M pc burea vraag Cases en Modding 1
R Vraag mbt DarkSide led's Cases en Modding 9
J vraag over de in en uitgang van een Alphacool GPU waterblok HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J vraag over Apogee Drive II Waterkoeling 1
C een pomp vraag voor eerste build Waterkoeling 2
L casemod vraag Cases en Modding 1
S Waterkleur mayhem dye doorzichtig ( rood ) + vraag PASTEL Waterkoeling 9
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Vraag over passieve radiatoren Waterkoeling 4
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
F vraag over type (A of B) Li-Heat PCI-E Gen 3.0 Ribbon flexible Riser Cable Cases en Modding 2
D Transparante goud/geel coolant vraag Waterkoeling 5
D Simpele vraag Waterkoeling 6
N Vraag plaatsing radiator Waterkoeling 3
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 2
MisterIce Vraag over anti-staticiteit Cases en Modding 10
K CPU cooling vraag Advies Waterkoeling Setup 1
G vraag waterblock Waterkoeling 26
B Vraag ronde 2 Advies Waterkoeling Setup 10
4 Dual D5 pomp vraag! Waterkoeling 3
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
AQuAKiNG vraag over g1/4 schroefdraad Cases en Modding 3
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 4
M Vraag Fans H100i Waterkoeling 3
G Vraag, regelen EK-DDC 3.2 PWM Waterkoeling 11
N Vraag over videokaart gewicht? Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan