• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

VR / Virtual Reality: PlayStation VR, Oculus Rift, Quest 2, HTC Vive, SteamVR Valve Index etc.

Trouwens als je Beat Saber gaat kopen, doe het via Steam zodat je eigen nummers kan toevoegen via: https://beatsage.com/#
De standaard nummers (althans dat vind ik) zijn wel oke maar na een tijdje begint het aardig te vervelen en de DLCs zijn echt overpriced. :sarc:
BeatSage is uiteraard niet perfect maar werkt wel.
 
Dat is interessant! Ik heb -5 in beide ogen en zonder lenzen zie ik erg wazig :sarc:
Met bril past de Quest 2 niet.
Dus of ik speel met een handicap of ik moet mijn lenzen indoen, waar ik meestal geen zin in heb als ik dat die dag nog niet gedaan had xD
Moet ik ff gaan opzoeken wat mijn exacte sterkte, cylinder etc. is :)
 
Dat is interessant! Ik heb -5 in beide ogen en zonder lenzen zie ik erg wazig :sarc:
Met bril past de Quest 2 niet.
Dus of ik speel met een handicap of ik moet mijn lenzen indoen, waar ik meestal geen zin in heb als ik dat die dag nog niet gedaan had xD
Moet ik ff gaan opzoeken wat mijn exacte sterkte, cylinder etc. is :)
Als je al tijdje niet hebt laten opmeten kan je ook even bij een opticien binnenstappen. Bij Specsavers kan je gratis meet afspraak maken.
 
Dat is een goed idee :)
Als je beetje hoge sterkte of hele lage sterkte hebt is het nog best prijzig hoor.
Omdat ik op +5,50 zit betaalde ik per oog 25 euro meer, en voor de Zeiss BlueProtect coating 30 euro. Kwam aan het eind van de rit op 155 euro uit.

Die BlueProtect zou ik wel doen, zorgt ervoor dat je ogen niet helemaal gaar worden van die displays.
 
Gister poging gedaan om stukje Beat Saber op te nemen maar kreeg ShadowPlay interface niet weg. :rolleyes:
Echt een gekloot aangezien je geen shortcuts kan maken op je controllers dus je zit half over de grond te kruipen op zoek naar je toetsenbord.

En na de laatste update zijn er wel slider toegevoegd wat toch wel voor een nieuwe speelstijl zorgt.
Alleen de 'mods' en custom songs doen het nu tijdelijk niet... :sarc:

 
Als je in jouw studio een green screen ophangt, kan je jezelf ook erbij opnemen en een youtube carrière starten! :D

Heb je toevallig al een high score met "Crab Rave"?
Ik heb het laatste weken niet meer gespeeld, maar vrouwlief en neefjes zijn hiermee aan elkaar gewaagd xD
 
Als je in jouw studio een green screen ophangt, kan je jezelf ook erbij opnemen en een youtube carrière starten! :D

Heb je toevallig al een high score met "Crab Rave"?
Ik heb het laatste weken niet meer gespeeld, maar vrouwlief en neefjes zijn hiermee aan elkaar gewaagd xD
Zie mijzelf al staan. :sarc: aan de andere kant, als je dat elke dag doet ben je wel mooi fit. Iets wat ik nu zeg maar niet ben. :sarc:

Zal ik vanavond even moeten kijken, speel eigenlijk alleen custom nummers maar kan zijn dat ik hem al wel gespeeld heb.
Ken die namen niet echt uit mijn hoofd.
 
'Crab Rave' had ik nog niet gespeeld, net op normal gedaan. 2x mis geslagen dus valt nog wel mee.
Opnemen nu wel gelukt zonder interface. :sarc: maar dan zul je zien dan sla je compleet mis.


Custom nummers na een nieuwe patch werken nog steeds niet. :sarc:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan