• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Alles is met de hand gemaakt. Figuurzaag, vijlen en schuren. Deze kast is al weer redelijk oud, is ook wel te zien aan de hardware. Ben er meer dan een jaar aan bezig geweest en in 2006 ben ik er Nederlands kampioen casemodding mee geworden. Het is de pc waar ik nu nog steeds mee werk. Mijn nieuwe projekt begint nu eindelijk vorm te krijgen, alle hardware is binnen en ik kan nu aan het kabelmanagement en details gaan werken. De waterkoeling wacht ik nog even mee, kosten een beetje spreiden want het kost allemaal een vermogen en helaas groeit het geld niet op mijn rug. Ik zou het liefst een tweede waterloop maken, maar nog een pomp en al die blokken gaat me te duur worden.

Dat groen plexiglas is inderdaad UV reactive en komt van AC Ryan. http://www.acryan.com/index.php?option=com_acryan_product&product_item=133&parent_id=29&Itemid=86

Al het plexiglas en aluminium dat ik in mijn huidige casemod gebruik, is ook van mijn mijn sponsor AC Ryan. Projekt is op diverse forums te zien. O.a. op hardware.info , tweakers.net en bit-tech.net

De naam van de casemod is Evolutionary en als het allemaal goed gaat zal mijn kast eind november te zien zijn op de beurs in Utrecht op de stand van het tBCL, DE casemod wedstrijd van de Benelux die wij organiseren in samenwerking met hardware.info Ik zelf mag niet meedoen met de casemodwedstrijd omdat ik van de crew ben en in de jury zit. Mijn pc zal als game PC te zien en te gebruiken zijn.

Terug
Bovenaan