• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Voorstellen Evertjan "EJJN" Swagers

EJJN

MR Swagger
Hallo mede Highflowers, ik ben al een kleine tijd actief op dit topic echter heb ik nooit de gelegenheid genomen om mezelf voor te stellen. Dus bij deze:

Echte naam (Voor/Achternaam): Evertjan Swagers
Nickname: EJJN
Leeftijd: 21
Studie/Werk: IT Medewerker
Steam: EEJJNN

Nou zoals bovenstaand aangeeft ben ik Evertjan Swagers geboren in Rhenen en woonachtig in Veenendaal. ik woon nu ongeveer 19 jaar in Veenendaal, heb de eerste 2 jaar van me leven meegemaakt in Elst (UT). Mijn hobby's zijn eigenlijk Gamen, stappen en bezig zijn met hardware- en software doeleinden. Mocht één van jullie een keer in zijn voor een potje Battlefield 3 of Call of Duty MW3 dan mag je me adden op bovenstaand SteamID. :)

Hoe ben je bij HighFlow gekomen?

Enige tijd geleden is voor mij het waterkoeling avontuur begonnen. Na lang denken heb ik toentertijd een set van EK aangeschaft bij HighFlow. Naast de shop ontdekte ik het forum en de mooie builds die daar voorbij kwamen.

Inleiding:

Ik maakte enige tijd geleden nog gebruik van een Lian Li PC-7FN. Mijn 240mm van EK hing doormiddel van een radbox aan de achterkant van mijn pc, aangezien ik in de toekomst graag mijn waterkoeling wilde uitbreiden naar eventueel de grafische kaarten besloot ik voor mezelf dat er een grotere kast moest komen. Ik had al enige tijd me ogen op een Corsair Obsidian 800D laten vallen, echter vond ik de nieuwprijs te hoog. Na enige tijd zoeken kon ik voor een leuke prijs een 1 week oude Corsair Obsidian overnemen.

Meteen toen ik de kast binnen had heb ik bij HighFlow een bestelling geplaatst voor een andere radiator. Dit is geworden de Thermochill TA 120.3. Helaas heeft in diezelfde periode besloten mijn EK Supreme HF Nickel/Plexi besloten om te gaan lekken waardoor ik genoodzaakt was een ander CPU block te kopen. Legendary1985 had toen een mooie HeatKiller 3.0 te koop staan voor een leuke prijs die ik van hem heb overgenomen. Sindsdien draait de setup helemaal naar behoren en ben ik er superblij mee! :) Hieronder zal een overzicht plaats vinden van de hardware die ik gebruik.

Processor: Intel Core i7 930 @ 4Ghz 1,25v
Moederbord: ASUS P6X58D-E
Geheugen: Corsair Vengeance 12GB 1600Mhz 9-9-9-24 1,50v
Grafische Kaart: EVGA 570GTX in SLI
Solid State Drive: OCZ Vertex 3 120GB
Harddisk: Samsung Spinpoint F3 500GB
Voeding: Corsair Professional Gold AX850
Behuizing: Corsair Obsidian 800D
Besturingssysteem: Windows 7 Professional 64bit
Monitor: ASUS VG236HE 120hz
Toetsenbord: Logitech Illuminated
Muis: Logitech G500
Muismat: Corepad Deskpad XXXL / Steelseries Qck
Headset: Corsair HS1 / AKG 172HD
Speakers: Bose 201/ JBL sattelietspeakers @ Denon AVR1911
Internet: Ziggo 120/10

Waterkoeling:

-Heatkiller 3.0
-Thermochill TA 120.3
-XSPC X20 750 Dualbay Reservoir incl pomp
-3/8 Feser UV Blue slang
-EK Fittingen

Uiteraard is de wens er nog om beide grafische kaarten te gaan waterkoelen. Ik heb hiervoor nog een 240mm radiator liggen van EK welke ik onderin de kast kan modden. Hieronder staan wat enkele foto's. Ik had helaas geen mogelijkheid om een goede camera te regelen.

IMG_0058.JPGIMG_0051.jpgIMG_0060.jpg

Naast mijn vaste systeem beschik ik ook nog over een goede laptop. Deze is van BTO met typenummer 15CL35.
Hieronder een aantal specificaties:

Processor: Intel Core i7 2630QM
Geheugen: Corsair 8GB 1333mhz
Grafische kaart: Nvidia 540GTM
Beeldscherm: Full HD 1920x1080 (15,6inch)
Besturingssysteem: Windows 7 Professional
Solid State Drive: OCZ Vertex 2 120GB
Barebone: Clevo W150HNM

IMG_0056.jpg

Daarnaast maak ik nog gebruik van een Synology DS211j NAS. Deze fungeert voor mij als centrale opslag voor Films/Muziek/Games etc. hierin zitten 2 schijven van WD van elk 1,5TB groot.

Dit was het eigenlijk wel zo'n beetje. Ik ben erg blij met mijn spullen en alles werkt zoals het hoort te werken.

mooie pc heb je daar ;)
zelfde kast als mij
ik heb 2 470's in mijn systeem zitten (wel watergekoeld)
en dat was voor mij een hele opluchting:D zeker in de zomer

welkom op het forum :D

Dankjewel :)

Heb ook al een winkelwagen opgeslagen met de spullen die ik binnenkort wil bestellen waaronder 2 fullcover waterblokken van EK. Dus dat komt helemaal goed! :D

Welkom MR. Swagger :eenhoorn: have fun!

Hahahaha mady me laugh :D Meeste mensen noemen me zo namelijk :D

Welcome!

mag ik vragen houw jouw laptop presteert in games zoals mw2 etc? ik heb hier ook een laptop met een gt540m alleen deze kan niet niet lekker spelen eigelijk.

In games zoals MW2 werkt het prima, echter kan ik niet de volle resolutie gebruiken van 1920x1080 maar van 1366x768. Vind dit ook iets fijner spelen eerlijk gezegd :)

Battlefield 3 draait die ook alleen wel alles op low en een resolutie van 1366x768. Maar goed als ik alles op ultra, x4, x16 wil hebben dan speel ik die game wel op me pc :)

ik kan mw2 niet eens normaal spelen met alles op low en 800x600, ik heb dan ook een i3 maar had niet verwacht dat dat zoveel zou uitmaken. :/

Je weet wel als je de resolutie erg laag zet dat je CPU op een gegeven moment een bottleneck gaat vormen? :)
Lijkt mij dat het geen probleem moet zijn met een i3 en een 540gtm om MW2 te spelen.

Eindelijk een update:

Ik had 2 570GTX kaarten van EVGA in SLI staan, na wat denken heb ik besloten om één van deze kaarten te verkopen en met het geld wat ik ervan overhield een bestelling te plaatsen bij HF voor een EK GPU blok, BP matt black fittingen en 3 meter Feser 1/2 3/4 white te bestellen.

Genoeg geluld hieronder een aantal foto's:

IMG_0190.jpg

IMG_0191.jpg

Ik ben erg tevreden over het resultaat, en de temperaturen liegen er ook niet om. :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
N Effies voorstellen - NdK Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
P Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
L LiniusV Pauwels Stijn Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
W Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 22
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
T thatprosteal- troy - voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
K Even beleefd voorstellen: Jarno Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Flexi-Cook Hi guys, Ik wil mij graag even voorstellen, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
brepoels peter Mezelf even voorstellen peter brepoels Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
J Even voorstellen - JeroenNietDoen79 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Mandem Ook maar eens voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
J Even voorstellen: Joossens Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
foxbuster Even voorstellen : Foxbuster Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MDLs Even voorstellen MDLs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
R even voorstellen rubicon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Even voorstellen :Septimvs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 27
L Voorstellen Lampenkap Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
A FF Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
S Even voorstellen dan maar. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Zal Mezelf & Hotline even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
B Mezelf even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
D Even voorstellen - Dennis Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
J Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
H Even Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
retrorick Opnieuw weer even voorstellen denk ik... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
H Voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
MRHelmond Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
M Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Sparks.nl - Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
A Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R Ook even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
H Even voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
S Even voorstellen, Timo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Q Even Voorstellen, Barry Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Even voorstellen, Hallo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bas9466 Wil mij even voorstellen. Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
M even mezelf voorstellen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
F Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
A Even voorstellen Alex Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
B Voorstellen Brutus83 / Raymon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
R Voorstellen Ramonnie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
A even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
AQuAKiNG Even voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
V even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
G even voorstellen wim/gorky Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
tijgervarken voorstellen Xander/ Tijgervarken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan