• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

voorraad status

Legendary1985

Who dares, wins
freddy is het niet veel beter om de actuele voorraad neer te zetten dan blokjes.
deze is niet duidelijk genoeg bij grote aantaal bestellingen.

voorbeeld:

Bitspower matt black fitting

Voor de bestelling: voorraad status 50 stuks op voorraad
Na de bestelling van 10 stuks: Voorraad status 40 (na bestelling/betaling dat deze dan automatisch veranderd word)

dit is dan veel beter zo ziet de klant gelijk hoeveel er op voorraad is en of het ook genoeg is zo niet kan tie gelijk alternatief bij bestellen, hoeft ie niet te wachten op de nalevering. Dit heeft ook de voordeel voor jou hoef je niet de verzendkosten zelf te betalen voor de nalvering.
 
nou weet ik dat freddy de mails heel snel beantwoord maar dat is toch dubbel werk en wat als je in de nacht snel een bestelling wilt plaatsten ?

hoe goed en snel de service van freddy ook is ik denk niet dat ie te woord gaat staat om 3 uur in de nacht :).
 
@l3p

ik heb totaal geen verstand van webdesign of dergelijks maar als hij per maand laat ik zeggen 10x moet neleveren komt dit uit op €67.50 (tnt post) dat hij uit eigen zak moet betalen.

nou weet ik niet hoeveel extra hij p/m moet betalen voor actuele voorraad indicatie.
zoals de topic ook aangeeft is maar een idee of hij het doet is natuurlijk een andere verhaal.

L3p zo te zien weet je wat er allemaal bij komt kijken, hoeveel kost dit p/m? dan kan freddy kijken of het voordelig is of niet.
 
Ik weet ook niet precies wat er allemaal bij komt kijken.
Ik heb alleen wel eens vernomen dat actuele voorraad status best veel werk is om werkende te krijgen in de praktijk en op de site.
Ik denk dat Wouter of Freddy er wel al eens over gedacht heeft, en die kunnen wel uitleggen waarom wel/niet.
 
Reken er maar op dat dit integreren heel veel werk kost voor databases en PHP. Als je hier iemand voor in huurt zal die rond de 40€/u zitten, (Minstens!!) en ik denk dat dit wel een dag of 5-8 nodig heeft op zijn minst. Redelijk investering lijkt me. (en dan heb ik een lage schatting gemaakt)
 
Gaan we in de toekomst waarschijnlijk wel doen (staat al op lijstje van de updates).
Dat kan nog enkele maanden duren, daarbij moeten we nog goed de voor- en nadelen overwegen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Das Experiment Voorraad status in het winkelmandje HighFlow Webshop 7
Celly Voorraad status NZXT Tempest HighFlow Webshop 3
HighFlow Alphacool Core 1 CPU waterblok, alle versies uit voorraad leverbaar HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: Cooler Master MasterFrame 700 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad: XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy 25% korting op Singularity Computers, zolang de voorraad strekt! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Swiftech H140X, H220X en H240X uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
T Swiftech H220X en H240X op voorraad bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy ModRight ModMat Assemblage matten! Uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy TFC Feser F1 Racing Fittings, nu alles op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Voorraad indicator misschien met aantal op voorraad? HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Scythe Mugen 2 weer op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Koolance producten op voorraad (2011-07-27) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D EK-FB RE2 - Nickel Rev.2 op voorraad? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Cooler Master Silent Pro 80plus Gold voedingen op voorraad :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Asus Crosshair IV Formula op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Asus Rampage III op voorraad! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 29
Freddy Corsair 700D case/behuizing op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
ShockRaver Wanneer is "GMR AFS1-A Flow Meter G1/2 AG Clear" op voorraad? HighFlow Webshop 1
Nightrazr Cooler Master Cosmos S RC-1100 Black op voorraad? HighFlow Webshop 2
Freddy Black Ice SR-1 Radiatoren, nieuw en op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy Op voorraad: Nieuwe Thermochill 15mm fan spacing radiatoren HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy Nieuw op voorraad: Scythe Kama Thermo Wireless SCKTW-1000BK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy Scythe Ninja 2! A.S. Maandag op voorraad! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy XSPC producten op voorraad! En de OCZ XTC Cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy D-Tek v2 en XSPC Edge op voorraad! (en vele andere) HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Noctua en handige producten op voorraad HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy XSPC producten op voorraad! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Antec Bigboy / Plexiglas panelen op voorraad HighFlow Computer Cooling Shop 8
J Status van bestellingen HighFlow Webshop 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan