• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Voorraad status in het winkelmandje

Das Experiment

HR afdeling
Forumleiding
Hallo beste mensen,


Ik ben flink aan het shoppen geslagen deze week (hier bij HighFlow)
En een paar producten zijn niet op voorraad.

Nu word mijn lijst aardig groot en van sommige producten weet ik niet meer op deze nou op voorraad zijn of niet.
Om dit te checken moet ik dus ELK product opnieuw aanklikken om te kijken wat de voorraad status is.

o10hgn.png


Mijn suggestie:
Is het misschien handig om de voorraadstatus ook in het winkelmandje te tonen?
Ik heb zo'n idee dat dan alles een beetje overzichtelijker word. Vooral bij een grote bestelling.

Zouden meer mensen dit handig vinden?
En is dit eventueel haalbaar?

Mvg,

Remy
 
Ben ik het roerend mee eens!

Het is inderdaad irritant, als je alle 30 producten weer opnieuw bijlangs moet, zit namelijk met hetzelfde als Remy, ben ook flink aan het shoppen geslagen, en herken het probleem totaal!

Goed dat je dit zo aanstipt Remy!:038:
 
+1

Ik was vandaag nog effe op de site effe een lijstje gemaakt.

Wilde even kijken of alles op voorraad was moest ik ook alles 1 voor 1 aan klikken.


Verstuurd vanaf mijn iPhone met tapatalk
 
Laatst bewerkt:
ben het er volkomen mee eens, Is direct een last minder voor de server
Hoeft hij niet zoveel clicks te verwerken

Zelf heb ik nog geen bestelling gedaan maar als mn sponsor niet doorgaat ga ik hier sleeve spul bestellen en dan is het wel enorm handig als je t kan zien of t er nog is
 
Als je een winkelmandje opgeslagen hebt, en na een tijdje alles wil bestellen, moet je product per product afgaan om de levertijden te zien, dus is het echt veel handiger om de levertijden ook in het winkelmandje te tonen :)
 
mijn mening, altijd laten zien :p want het word wel al (automatisch?) gecheckt als je bestled hebt, dus er is wel al een script die het checkt. je ziet het bij bijna alle webshops eigenlijk, in 1 oog-opslag kun je dan zien hoeveel vooraad er nog is van de producten.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Legendary1985 voorraad status HighFlow Webshop 7
Celly Voorraad status NZXT Tempest HighFlow Webshop 3
HighFlow Alphacool Core 1 CPU waterblok, alle versies uit voorraad leverbaar HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: Cooler Master MasterFrame 700 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad: XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy 25% korting op Singularity Computers, zolang de voorraad strekt! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Swiftech H140X, H220X en H240X uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
T Swiftech H220X en H240X op voorraad bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy ModRight ModMat Assemblage matten! Uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy TFC Feser F1 Racing Fittings, nu alles op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Voorraad indicator misschien met aantal op voorraad? HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Scythe Mugen 2 weer op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Koolance producten op voorraad (2011-07-27) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D EK-FB RE2 - Nickel Rev.2 op voorraad? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Cooler Master Silent Pro 80plus Gold voedingen op voorraad :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Asus Crosshair IV Formula op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Asus Rampage III op voorraad! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 29
Freddy Corsair 700D case/behuizing op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
ShockRaver Wanneer is "GMR AFS1-A Flow Meter G1/2 AG Clear" op voorraad? HighFlow Webshop 1
Nightrazr Cooler Master Cosmos S RC-1100 Black op voorraad? HighFlow Webshop 2
Freddy Black Ice SR-1 Radiatoren, nieuw en op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy Op voorraad: Nieuwe Thermochill 15mm fan spacing radiatoren HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy Nieuw op voorraad: Scythe Kama Thermo Wireless SCKTW-1000BK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy Scythe Ninja 2! A.S. Maandag op voorraad! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy XSPC producten op voorraad! En de OCZ XTC Cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy D-Tek v2 en XSPC Edge op voorraad! (en vele andere) HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Noctua en handige producten op voorraad HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy XSPC producten op voorraad! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Antec Bigboy / Plexiglas panelen op voorraad HighFlow Computer Cooling Shop 8
J Status van bestellingen HighFlow Webshop 1
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan