Xelation Off-topic Extraordinaire 4 januari 2009 #21 Strict zei: minder boetes rijden... vorig jaar in totaal voor ruim 800 euro aan boetes en heb auto sinds augustus Klik om te vergroten... En de auto heb je nog steeds? :002:
Strict zei: minder boetes rijden... vorig jaar in totaal voor ruim 800 euro aan boetes en heb auto sinds augustus Klik om te vergroten... En de auto heb je nog steeds? :002:
Strict Member 4 januari 2009 #22 Xelation zei: En de auto heb je nog steeds? :002: Klik om te vergroten... ja maar wil andere dus aanvulling op mijn voornemens * nieuwe auto kopen * oude swift naar de sloop brengen
Xelation zei: En de auto heb je nog steeds? :002: Klik om te vergroten... ja maar wil andere dus aanvulling op mijn voornemens * nieuwe auto kopen * oude swift naar de sloop brengen
U Unknown hallo 4 januari 2009 #23 Mijn voornemens zijn, veel benchen, en Oc. En paar vette scores neer te zetten zodat ik van top50 wereld naar mss top30 kan geraken lol. wil nog paar scores cpuZ+7Ghz hebben, superpi sub 8 sec. En me Wprime scores van Top15 wereld naar top5 brengen. Tevens me vrouwke gelukkig houden, en ons huisje mooi in orde krijgen.
Mijn voornemens zijn, veel benchen, en Oc. En paar vette scores neer te zetten zodat ik van top50 wereld naar mss top30 kan geraken lol. wil nog paar scores cpuZ+7Ghz hebben, superpi sub 8 sec. En me Wprime scores van Top15 wereld naar top5 brengen. Tevens me vrouwke gelukkig houden, en ons huisje mooi in orde krijgen.