Dutchie Junior Member 19 maart 2009 #1 Altijd al willen weten hoe LED's gemaakt worden ? ledtuning Warning: Niet geschikt voor kinderen onderen de xx jaar
Altijd al willen weten hoe LED's gemaakt worden ? ledtuning Warning: Niet geschikt voor kinderen onderen de xx jaar
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 19 maart 2009 #4 Oke dan als ze ook nog werkten zal het helemaal grappig zijn
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 19 maart 2009 #6 Chiller zit bij de Belgische Landmacht volgens mij Ik weet niet of je daar veel met ledjes bezig bent
Chiller zit bij de Belgische Landmacht volgens mij Ik weet niet of je daar veel met ledjes bezig bent
S Spankyfart Nr 13.824.918 of Holland 19 maart 2009 #7 Lol, doet me denken aan solidrocket boosters "it's time to bone" Denk dat die site niet meer bestaat.
Lol, doet me denken aan solidrocket boosters "it's time to bone" Denk dat die site niet meer bestaat.
S Spankyfart Nr 13.824.918 of Holland 19 maart 2009 #8 Hopsa. Ben je ouder dan 12, anders mag je hier niet op klikken
Slader prof klikker 20 maart 2009 #9 als je kinderen vragen hoe worden leds gemaakt pappa, kan je gewoon deze site laten zien :106: