Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
weet niet waar je dat vandaan haalt maar mijn systeem met 1 8800gtx doet +/-200watt idle en met 2 gpu's net 230 idle... je hebt dit zeker uit een review... deze geven mestaal het gehele systeem verbruik en niet alleen het verbruik van de kaart....
ik had idd IOH iets hoger gezet, omdat ik dat bij iemand zag op xtremesystems.org forums.
Inmiddels heb ik dat ook allang weer op Auto staan
@Chiller, wat die oranje leds op de RIIE mobo betekenen is dat je iets hoger dan aangeraden zit met je settings (ligt er dus aan welke led oranje is welke setting), als et rood is zit je te hoog en loop je risico dat er iets kapot gaat. (zo staat dat althans ongeveer vermeld in het boekje).
Als ik een BSOD heb is dat tot nu toe gebleken door te laag voltage aan mijn CPU te geven of aan verkeerde DRAM timings. Misschien zou je je DRAM eens op 9-9-9-24 ofzo moeten proberen als je op 3.8 GHz wil proberen.
Ik krijg em iig stabiel op 3.8 GHz en ik vermoed dat 4 GHz ook stabiel is, al heb ik dat nog niet uitgebreid getest.
hehe naja met de IOH omhoog draait ie hier 3.8, laat hem wel nog ff zo draaien. alleen net toen ik me pc aanwilde zetten kreeg ik overclocked failt, terwijl ie 10 uur geprimed had gister. nu weer ff prime aangezet, en gaat allemaal prima. raaaaar
Ik snap dat ook niet helemaal.
Ik krijg een LOCKED te zien als ik na een dag te hebben gewerkt thuis kom en de computer aan druk nadat ie dezelfde morgen in standby is gezet.
Doe ik echt een Shutdown, start die wel altijd goed op....