Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
@GiorgioIk ben al geweest bij de Gamma, Karwei en een plaatselijke ijzerwaren handel (voor de bouw enco). Bij de Gamma hadden ze niet eens popnagels en bij de Karwei de verkeerde ik dus naar Te Koppele en daar hadden ze wel de goede popnagels maar niet die met een vlakke kop. Verkoper zei ook daar nooit van gehoord te hebben.Ben intotaal bij 4 zaken geweest waar ze bij 2 niks hadden en 1 zei ze wel gezien te hebben maar niet kan bestellen.@wardMailtje naar Lian Li zou ik wel willen proberen maar zouden ze me dan kunnen helpen met die popnagels? Anders moeten ze helemaal vanuit Taiwan hier heen worden gestuurd tenzij ze de kasten nog ergens anders maken.
@Giorgio
Ik ben al geweest bij de Gamma, Karwei en een plaatselijke ijzerwaren handel (voor de bouw enco). Bij de Gamma hadden ze niet eens popnagels en bij de Karwei de verkeerde ik dus naar Te Koppele en daar hadden ze wel de goede popnagels maar niet die met een vlakke kop. Verkoper zei ook daar nooit van gehoord te hebben.
Ben intotaal bij 4 zaken geweest waar ze bij 2 niks hadden en 1 zei ze wel gezien te hebben maar niet kan bestellen.
@ward
Mailtje naar Lian Li zou ik wel willen proberen maar zouden ze me dan kunnen helpen met die popnagels? Anders moeten ze helemaal vanuit Taiwan hier heen worden gestuurd tenzij ze de kasten nog ergens anders maken.