• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vlakke Popnagels

ZwerverRoodbaard

Bred veur de kop
Beste forumleden,

Ik zit de laatste dagen te modden aan mijn Lian Li V1200B en nu zit ik er aan te denken om de binnenkant te laten poedercoaten :077: (mits nette prijs ;) ). Om het te laten poedercoaten zou ik de kast uit elkaar moeten halen en alle popnagels eruit moeten boren. Nu zit ik dus met de vraag of iemand weet waar je zulke popnagels kan halen ->
V1200pop.jpg

De andere heb ik al gehaald maar die vlakke kan ik nergens vinden, ze erg belangrijk want zonder die kan het rechterzijpaneel niet sluiten (met de bolle popnagels).

Alvast bedankt voor de hulp :083:

@Giorgio
Ik ben al geweest bij de Gamma, Karwei en een plaatselijke ijzerwaren handel (voor de bouw enco). Bij de Gamma hadden ze niet eens popnagels en bij de Karwei de verkeerde ik dus naar Te Koppele en daar hadden ze wel de goede popnagels maar niet die met een vlakke kop. Verkoper zei ook daar nooit van gehoord te hebben.

Ben intotaal bij 4 zaken geweest waar ze bij 2 niks hadden en 1 zei ze wel gezien te hebben maar niet kan bestellen.

@ward
Mailtje naar Lian Li zou ik wel willen proberen maar zouden ze me dan kunnen helpen met die popnagels? Anders moeten ze helemaal vanuit Taiwan hier heen worden gestuurd tenzij ze de kasten nog ergens anders maken.

Zal wel ideaal zijn als ik de originele spullen krijg :) Zit er aan te denken om de binnenkant rood of zwart te laten poedercoaten licht er net aan wat het er het mooist eruit ziet. Ik gebruik zelf de Xilence fans misschien iets om dat schema te behouden ? Zwart buiten rood van binnen met zwarte kabels en misschien rode SATA kabels als ik ze ook echt in het rood kan vinden.

En toen was er FrozenCPU met .................

ta ta ...... de vlakke popnagel van ................

.............. Lian Li

( :eusa_clap: je mag nooit meer gokken :))

Dank gaat naar u uit :) Zat er al aan te denken om het met bouten op te lossen, dat lijkt me aan de ene kant ook handiger ivm loshalen.

Echter is zoiets niet zo stevig als een standaard popnagel, en het ziet er strakker uit.

EDIT: Freddy zou je dit product ook op je lijstje willen zetten?

Laatst bewerkt:
Staat erop.
Ik hoop dat het snel geleverd wordt, maar het kan wel enkele weken duren.
De leverancieren krijgen namelijk per schiplading nieuwe producten van Lian Li binnen.
Tijd tussen hun orders en zo'n schip transport duurt erg lang :(

Freddy denk je dat de vlakke popnagels er echt komen?
Ik ben nu mijn kast uit elkaar aan het halen en ben gestopt bij de platte popnagels. Ik zie namelijk dat er z'n 50 platte nodig zijn om de kast weer in elkaar te zetten.

Ten tweede kan je een indicatie geven als ze geleverd kunnen worden wat ze gaan kosten. Bij Frozen CPU kosten ze € 0,39 pst. Dat is in mijn geval al bijna € 20,- aan nagels :022: Laat staan als ze duurder zijn.

Als ze slecht leverbaar zijn of als de prijs te hoog is stop ik ermee en gaat de kast weer in elkaar. Ik hoop dat je snel kunt reageren.

Freddy denk je dat de vlakke popnagels er echt komen?
Ik ben nu mijn kast uit elkaar aan het halen en ben gestopt bij de platte popnagels. Ik zie namelijk dat er z'n 50 platte nodig zijn om de kast weer in elkaar te zetten.

Ten tweede kan je een indicatie geven als ze geleverd kunnen worden wat ze gaan kosten. Bij Frozen CPU kosten ze € 0,39 pst. Dat is in mijn geval al bijna € 20,- aan nagels :022: Laat staan als ze duurder zijn.

Als ze slecht leverbaar zijn of als de prijs te hoog is stop ik ermee en gaat de kast weer in elkaar. Ik hoop dat je snel kunt reageren.

Ik dacht opeens. Laat ik eens in de kast gaan kijken of ik ze niet zelf heb. Een tijdje geleden heb ik eens een 832 uit elkaar gehaald en dacht tegen hetzelfde probleem aan te zijn gelopen destijds.

Wat blijkt heb ik ze gewoon liggen. Gewoon ooit eens gekocht bij de Gamma in een bakje van 100. Niet zo superplat als die van Lian Li, maar plat genoeg.

Dus Freddy mijn bovenstaande vraag kan je vergeten wat mij betreft.

Nu kan ik weer met een gerust hart verder slopen.

Was een behoorlijke klus. Heb nu een hele zak met schroeven, moertjes en weet ik wat niet meer. Volgens mij krijg ik de kast nooit meer in originele staat terug.
Nu weet ik wel gelijk hoe de hele kast eruit ziet, van binnen en van buiten.

Daarna naar een bedrijfje geweest dat mijn kast moest bewerken. Geef ik die man een kaaaaal frame in zijn handen zegt ie dat het nog niet kaal genoeg is. Moeten alle popnagels er dus ook nog uit.

Dat was tegenslag 1 en de niet passende top waar ik je net over mailde nr 2.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
brinkdinges [IN-ACTIVE] Popnagels zwart, wit en verzonken Verkocht 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan