Vissa's Iced Testbench Update:
Zo guys, de eerste update van de Iced testbench i.p.v. de chilled. :003: De naam mag nu officiëel gedragen worden want ja hoor, hij is binnen! Hij stond eenzaam onder de trap te wachten toen ik thuis kwam! Meteen het 23kg ,, lichte '' pakketje richting zolder getilt!
Ja, snel uitpakken natuurlijk!
Wat is hij mooi! Dat voor een hobby'ist, wat een plaatje! Niks op aan te merken! Ik wilde meteen even weten hoe nou zo'n unit zou klinken. Stroomkabel erin gestopt en met de vingers in de oren de knop omgehaald en......
Bzzzzt, huh? Is dat alles? De chiller maakte in vergelijking met deze unit echt 2x zoveel geluid. Het enige dat je hoort is eigenlijk de
ventilator aan de voorkant die op een aardige snelheid draait. Ik was zeer verbaasd!
Dan uiteraard de temperatuur! Hoelang zou het duren voordat hij van zijn begin temperatuur, 17 graden @ kamer, richting subzero gaat? Voor misschien 20 seconde draaide de unit rond dezelfde temperatuur, daarna hoorde je een verandering in geluid, wat zachter nog en ploef! De temperatuur schiet onderuit, binnen nog geen minuut zat hij op de volgende waarde!
( -54.2, unloaded en nog langzaam aftellend )
Morgen nog een laatste ingrediënt halen voordat het isoleren kan beginnen. Hopelijk morgen avond nog even spelen met de 990X!
Keep ya posted! :003:
Special thanks to Freddy for making this possible! Thanks Freddy!