• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's Iced Testbench

Hihihi thanks allemaal!

Ja, het was al laat, moest echt eens gaan tukken. Net kreeg ik te horen dat alle spullen voor het 2011 seizoen van mijn 2e hobby, paintball, binnen is gekomen. Dus ik ga zo eerst nog ff alles daarvan ophalen. :D

Dan zal ik vanmiddag/vanavond eens de kaartjes uit hun doosje halen! :p

Morgen een klein update'je, het echte benchen begint pas zodra de Phase Change er is!

Net voordat ik naar mijn werk ging even snel de 580's getest en ze draaien prima. De stock Vantage score zit al richting het vorige record. Ziet er dus veel belovend uit!

Soon more!

Ik wil de Phase Change hahaha! Dan kan het werk beginnen!

Nog wat snel genomen foto'tjes van gister:

21csaq9.jpg

o85ly9.jpg

33pdc89.jpg

2yudkpj.jpg

Zodra wij in samenwerking met het veld in Zoetermeer weer opendagen houden zal ik een topic maken voor een HF Paintball meeting! Vorig jaar moest die helaas wegens omstandigheden afgezegd worden. Was wel veel animo voor! :)

Thanks guys!

Zit inderdaad aardig vol. Wat me opviel, de PCI-E kabels van de 1200AX zijn echt maar net lang genoeg. Gelukkig past alles! :D

Hier en daar nog wat sleeve werk te doen, maar eerst de Phase Change binnen krijgen! Dan kan het systeem weer uit elkaar, lol! :D

Thanks guys!

Zit inderdaad aardig vol. Wat me opviel, de PCI-E kabels van de 1200AX zijn echt maar net lang genoeg. Gelukkig past alles!

Dat is het nadeel van een testbench: de stroomkabels moeten om je mobotray heen.

Mooie volle bak hoor! Die stock koeler van de 990X ziet er ook wel stoer uit.
Die videokaarten zien er erg strak uit.

Thanks! Giorgio!

Normaal gesproken zit de voeding ook andersom, dus met de kabels uit de voorkant. Dat is hoe Lian Li het eigenlijk ontworpen heeft. De voeding staat nu gewoon los, 180 graden gedraaid. Vandaar dat de kabels dus ook wat aan de korte kant zijn waarschijnlijk. :p

Maar het oogt van de voorkant nu wel 10x strakker dan dat je naar de achterkant van een voeding met een 10 tal kabels zit te kijken! :D

I know. Ik heb er met mijn banchetto 101 i.c.m. een HX1000 ook last van. En dat terwijl ik de voeding heb uitgezocht op zn langere kabels.

Zou je misschien nog een foto van het bovenaanzicht kunnen maken zodat de fappers ook kunnen zien hoe vol een bordje is met 3 kaarten?

Kon de REX3 maar 4-way SLI, dan had een 4e 580 er ook in gezeten. :p

Volgende week hopelijk de Little Devil binnen en dan eens wat benchmarks afwerken. Dan stop ik even met het vernieuwen van de hardware, wat er nog te vernieuwen valt, totdat socket 2011 er is! :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan