• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's Iced Testbench

Vandaag de chiller aangesloten en het werkt perfect! Voor de gein eens op zijn laagste stand gezet. Idle geeft dat met stock clocks:

2mxg27q.jpg


Morgen de 980X aan de tand voelen!

Sow, onder nul had ik hem nog nooit gezien, al draaide ik ook nooit stock :)

Ben benieuwd hoe hoog je komt. Maar hij is wel geisoleerd?
 
Vissa's Chilled Testbench Update:


Het is weer tijd voor nieuwe hardware, ik blijf lekker bezig zoals gewoonlijk! Vandaag een setje nieuw geheugen. Eigenlijk hetzelfde als dat ik al had alleen in een snellere versie.

9j3hwh.jpg



Was eigenlijk op zoek naar de CMGTX3's maar ik denk toch dat het verstandig is om zo'n smak geld lekker in de portomonee te houden en bij socket 2011 straks een leuker setje te kopen!

Daarnaast alvast een nieuwe krachtpatser in huis gehaald omdat de 850HX het aankomende systeem niet zal kunnen draaien. Daarvoor hebben we minimaal het volgende nodig!


34o6h5c.jpg




De Corsair 1200AX. Volledig modulair, hoge efficiëntie, echt een topexemplaar. Waarvoor in godsnaam dan zo'n voeding? Nou, geloof het of niet, de GTX580's zijn alweer weg. Ja, verklaar mij maar voor gek, ik weet het. :p Ze zijn op dit moment naar het ziekenhuis omdat het vrouwtje zwanger is van het mannetje. Dus ik denk dat er een kindje aan zit te komen! ;)

Tot snel! :D
 
Helaas, wegens compilaties is de GTX580 nog niet ontslagen uit het ziekenhuis, datum is onbekend. Argghhh! :( :p

Kamuchi heeft tevens mijn 980X gepikt, the horror! Nu moet de order echt op gaan schieten. :D
 
Vissa's Chilled Testbench Update:


Ok guys, even een kleine update van mijn kant. De GTX580's gaan helaas nog iets langer duren. Het was toch niet zo makkelijk om er even een aantal van te bemachtigen, van de Asus versie dan. Een 2 tal shops hadden ze volgens hun website voldoende op voorraad maar helaas. Dit bleek allemaal niet waar te zijn, ook levertijden werden gelogen door bepaalde shops. Wat blijkt, de stock Asus GTX580 is waarschijnlijk EOL, arghhh, de enige kaart die 1.213v ter beschikking stelt, op de 3 slots Asus versie na dan.

Maar onze grote held Freddy krijgt er misschien nog een paar, meteen maar besteld. Hopen dat het de stock versie's zijn!

Daarnaast is vandaag de 980X en de chiller met de hele mikmak door een persoon opgehaald. Make's me a sad sad Vissa. :'( :p Maar daarmee moet er natuurlijk wel nieuw spul komen! Dit in de vorm van een nieuwe koeling, die op dit moment ergens in Slovenïë in elkaar gezet wordt. Daarnaast ook een nieuwe CPU natuurlijk. Eerst maar even de bracket van het socket verwijderd. Er waren wat druppels naast gevallen tijdens het demonteren van het CPU blok. We nemen het zekere voor het onzekere!


20p4ydw.jpg


331fyaw.jpg


334su4n.jpg



Costa Rica biatch!

Voila, het nieuwe speeltje mag alvast even, rustig, wennen aan zijn nieuwe huisje. Maar dat rustig zal hopelijk niet lang duren, zodra de rest van het speelgoed binnen is gaat hij flink misbruikt worden! :007:
 
Mocht je een 775 koeler hebben dan zou het kunnen. :p

Kleine update vanuit Slovenië: De koeling is morgen al klaar / gaat hoogst waarschijnlijk morgen zelfs nog op de post richting Nederland. Die dude is verschrikkelijk snel! :D
 
Vissa's Chilled Testbench Update:


Oke guys, even een nachtelijke update! Vandaag bij thuiskomst na de middagdienst een leuk pakket van Highflow op de deurmat gevonden. Wat zou daar nou inzitten?


9ks50g.jpg


xng785.jpg


149pld1.jpg




Juist, Freddy heeft maar liefst nog 3x een Asus GTX580 met VT kunnen bemachtigen voor mij! Freddy, hartstikke bedankt! Ik hoop dat ik 3 kanjers te pakken heb. Only time will tell. Deze kaartjes komen niet op de testbench voordat de nieuwe koeling er is!

Over de koeling gesproken, ik heb vanacht ook bericht gehad uit Slovenië dat de koeling klaar is en morgen vertrekt richting Nederland. Ik hoop hem donderdag/vrijdag te mogen ontvangen. Wat is het nou geworden? Little Devil heeft nog een plaatje gemaakt:


15xon49.jpg




De Little Devil PC-V2 dus! Een leuke Phase Change unit die tot onder -50 onbelast en zeker tot onder -30 onder volle belasting van een vol geclockte 980/990X gaat. Dit moet dus wel voor leuke snelheden zorgen!

Dus, het is nog even wachten tot volgende week en dan kan het isoleerwerk beginnen!

Keep ya posted!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan