• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's 600T 4 fun!

Ik persoonlijk zou de 600T houden. Waarom? Ik vind die benchtable om heel eerlijk te zijn niet zo mooi, en in principe zou je met een 600T in iedergeval nog wel een 120mm rad kunnen plaatsen zonder enige modding. :)
 
Ik zou die 600T weg doen. Erg mooie kast maar persoonlijk vind ik het niet echt een kast voor deze extreme hardware om water te koelen. Overigens als je toch zoveel geld uit gaat geven zou je ook kunnen kijken naar caselabs. Heb nog geen negatieve punten kunnen vinden over deze cases, behalve dat ze enormmm zijn :p. Maar uiteindelijk moet jij natuurlijk de keuze maken :)
 
Ik zou die 600T weg doen. Erg mooie kast maar persoonlijk vind ik het niet echt een kast voor deze extreme hardware om water te koelen. Overigens als je toch zoveel geld uit gaat geven zou je ook kunnen kijken naar caselabs. Heb nog geen negatieve punten kunnen vinden over deze cases, behalve dat ze enormmm zijn :p. Maar uiteindelijk moet jij natuurlijk de keuze maken :)

ben ik het helemaal mee eens.
mischien is dit iets om mee te beginnen van caselabs, de MAGNUM TX10-V
vind ik persoonlijk een leuk ding :060:
 
Hey Vissa, allereerst wil ik even zeggen dat ik een hele cleane case vind, ziet er echt prachtig uit.
Ook ik zeg dat je bij de 600T moet blijven.
Ten tweede zijn voor mij twee fotos op pagina 3 een beetje messed up, is dat voor andere mensen ook zo?
 
Je hebt er in deze witte 600T echt een hele mooie bak van gemaakt, maar ......

jou kennende zal die benchbak er toch wel komen. Al was het maar omdat je je anders zou gaan vervelen.
Bovendien is het volgens Tom Logan helemaal geen slechte benchbak.
 
Hey Vissa, allereerst wil ik even zeggen dat ik een hele cleane case vind, ziet er echt prachtig uit.
Ook ik zeg dat je bij de 600T moet blijven.
Ten tweede zijn voor mij twee fotos op pagina 3 een beetje messed up, is dat voor andere mensen ook zo?

Thanks! Klopt idd, ik weet niet wat Tinypic denkende was, beetje mijn PC foto's omruilen voor foto's van minderjarige, lol!


Blijft een verschrikkelijk lastige beslissing zeg. Ik vind de 600T ook heel erg netjes maar aan de andere kant, zoals MrGiorgio al zegt, het begint te vervelen lol!

Maar dat is bijna met alles bij mij. Als iets staat en in gebruik is moet het eigenlijk alweer vervangen worden, lol! :D
 
We zijn alweer bijna een hele maand verder en dat is lang zonder nieuwe spulletjes / sleutelen aan de build!

Dus maar een bestelling gedaan bij onze opper Freddy! Misschien volgende week ergens binnen! :)

Tot snel! :)


PS: Tooltje dat nodig zal zijn voor de bestelling kwam vandaag binnen, eindelijk een degelijk stukje gereedschap, wat een hel was dat de vorige keer met die goedkope rommel! Draaide ik na een tig aantal schroeven meteen rond, arghh!

Verklap ik meteen weer teveel! :D


11u8fmb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, de 2 pakketjes zijn gearriveerd!


n5ig7s.jpg


32zrq4l.jpg


zajao.jpg


25ajevm.jpg


117gthe.jpg


33o2mas.jpg


29nfb5f.jpg


2e6c2sm.jpg


1ji3d.jpg




- 2x EK GTX680 backplates
- 2x EK GTX680 waterblocks
- 2x Corsair SP120 Performance
- 1x Corsair AF120 Performance
- 2x Crystallink tube set
- BP fittingen


Gelukkig heeft Freddy de oude lijn nog kunnen bemachtigen! CSQ lijn my ass! :016: Ben ook wel benieuwd naar de Corsair fans, witte ringetjes er uiteraard op!

Snel meer! :)
 
mooi spul vissa.
Ben ook erg benieuwd naar de prestatie van de 2x 680 op water.

(ben aan het kijken wat ik wil, weer een dubbel gpu kaart(690) of 2x 680)

Dus kom op met die benchmarks ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
X Gefeliciteerd Vissa!! Felicitaties 7
Vissa Case keuze, vote for Vissa! Cases en Modding 12
Vissa Vissa's Iced Testbench Gallery & Build Logs 241
C Gezocht: Acrylic side panel 600T Cases en Modding 0
U Corsair 600T licht gemod met waterkoeling. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
H [IN-ACTIVE] Corsair 600T Plexi glass door or Window. Gevonden 4
S Advies Corsair 600T - Eerste WC Build Advies Waterkoeling Setup 1
Rooneys Plofbox 600T Gallery & Build Logs 37
D 5.25" bay intake ventilator Corsair Graphite 600T - opties? Cases en Modding 8
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
Tokke Corsair Graphite 600T Watercooled? advies graag Advies Waterkoeling Setup 12
arwin74 [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 4
W [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 14
kier Corsair Graphite 600T MbK Gallery & Build Logs 132
R Corsair Graphite Series 600T SE White HighFlow Product Reviews 2
Johnny Corsair 600t Black sidepanel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
X [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
R Nieuwe Corsair Kasten, o.a. 600T Wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 43
Blackruby Corsair Graphite 600T HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
Sw333t Forum Plugins/Mods voor fun, wel of niet doen? HighFlow Forum 21
D [FUN] super casefan Overige Koeling 9
J [FUN] Tellen met plaatjes Algemene Discussies 156

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan