Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja zag laatst nog een unboxing van die fans! schijnen goed te doen en van degelijke kwaliteit te zijn
ik vraag me alleen af of je voor AF serie of SP serie het beste past bij een low restriction rad. ik vermoed de SP serie, maar vertel vooral wat je van die fans vind! im dying to know
Ik denk niet dat ik ver zal komen op water met de 680's, ben bang dat mijn rad capaciteit hem de das om gaat doen. Maar het is vooral voor de stilte, maar ik zal eens kijken hoever ik kom!
ja zag laatst nog een unboxing van die fans! schijnen goed te doen en van degelijke kwaliteit te zijn
ik vraag me alleen af of je voor AF serie of SP serie het beste past bij een low restriction rad. ik vermoed de SP serie, maar vertel vooral wat je van die fans vind! im dying to know
Net uitgepakt en ze zijn wel heel erg nice! De SP versie zou vooral zijn kwaliteiten laten zien bij een moeilijk doordringbaar oppervlak, en dat zijn alle rads wel zo'n beetje. De AF wordt als uitlaatfan gebruikt aan de achterkant van de case!
Zo, vandaag aardig wat uurtjes bezig geweest om de GPU'tjes te voorzien van hun nieuwe behuizing! Bijna alles ging dit keer in 1x goed, op de SLI connector na, die moest nog handmatig wat bijgeschaafd worden.
Als eerste de Typhoons maar vervangen:
En ook de Tacens:
Daarna de GPU's onder handen genomen:
En alles weer in elkaar:
Nu maar weer bedenken wat de volgende update wordt..... :016:
Jeez Vissa, die GPU blokken... Echt prachtig! Ik was eigenlijk meer fan van de nickel-plexi blokken van EK, maar dit Acetal (toch?) ziet er ook wel heel strak uit. Ik nog steeds verliefd op de 600T trouwens. Heb je de silver versie ook al gezien?
Kan ik eigenlijk nog / niet zeggen. Ik heb natuurlijk nu 2 GPU's in de loop gezet en de typhoons direct vervangen. Idle temperatuur is op dit moment wel lager als met de typhoons, en dat met 2 extra warmtebronnen.
Als ik ga benchen zal ik de Corsairs eens uitwisselen voor de Typhoons, ben benieuwd of er veel verschil in zit.