Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey, bedankt.
Fancontroller bevalt wel. Knopjes lijken een beetje gammel, weet niet of dat bij andere fancontrollers ook zo is (je kan ze een beetje heen en weer bewegen). En de "montageplaat" is niet helemaal dezelfde kleur als de Lian Li behuizing, vind ik wel jammer. Kan altijd nog zo'n cover modden (lees: gaatjes in maken op de plekken van de knopjes) en hem dan monteren
Ik heb die fancontroller ook, en vind hem eigenlijk maar niets
Knopjes zijn erg gammel, de achterste gaat over het eerste gedeelte ontzettend stroef en daarna erg soepel, de andere knopjes zijn ook niet allemaal even stroef maar dat valt al minder op. Mounten in m'n kast ging niet gemakkelijk door m'n toolless bays.. daar moest toch eerst een tool aan te pas komen. En de schuifweerstand (dat zijn het toch?) achter het meest linkse knopje geeft op z'n laagste stand net te weinig spanning zodat m'n CPU fan uitvalt
ja schuifweerstand of potmeter, hoe het ook heet
maar dat mechanisme zal ongetwijfeld bij alle 6 de kanalen hetzelfde zijn.. al moet ik zeggen dat de fan bij mij op kanaal 1 ook langzamer loopt dan de anderen op de laagste stand
Oh, gewoon die potmetertjes voor elke fan.
Ja, nou.. Bij mij gaat het om de snelste stand, want als ik neem aan dat m'n Yate Loon toch wel meer lucht verplaatst dan een standaard Lian Li 140mm fan op dezelfde stand (z'n snelst dus)