Jaaah, Vincent weet wel wat mooi is :)
Freddy Administrator Forumleiding 19 november 2009 #42 Heel netjes weer! Pomp ook mooie locatie, maar komt die fitting+slang niet tegen de videokaart of ligt dat aan foto?
Heel netjes weer! Pomp ook mooie locatie, maar komt die fitting+slang niet tegen de videokaart of ligt dat aan foto?
V vincent Gouden member 19 november 2009 #44 Freddy zei: Heel netjes weer! Pomp ook mooie locatie, maar komt die fitting+slang niet tegen de videokaart of ligt dat aan foto? Klik om te vergroten... komt haakse fitting op
Freddy zei: Heel netjes weer! Pomp ook mooie locatie, maar komt die fitting+slang niet tegen de videokaart of ligt dat aan foto? Klik om te vergroten... komt haakse fitting op
V vincent Gouden member 19 november 2009 #45 ik zit alleen nog te denken om de tubes groen of zwart te doen :017: Alles uv groen is natuurlijk wat uitbundig met zoveel koelblokken. Zwart kan het geheel weer te donker maken, kijk je in een donkere sidepanel. pfffffffff ik weet het nog niet. iemand nog ideeen of tip?
ik zit alleen nog te denken om de tubes groen of zwart te doen :017: Alles uv groen is natuurlijk wat uitbundig met zoveel koelblokken. Zwart kan het geheel weer te donker maken, kijk je in een donkere sidepanel. pfffffffff ik weet het nog niet. iemand nog ideeen of tip?
Freddy Administrator Forumleiding 19 november 2009 #46 Je zou een combinatie kunnen doen. Bijvoorbeeld de stukjes naar radiator met groen, omdat het dan "overgaat" naar de groene fans en de rest zwart ofzo
Je zou een combinatie kunnen doen. Bijvoorbeeld de stukjes naar radiator met groen, omdat het dan "overgaat" naar de groene fans en de rest zwart ofzo
V vincent Gouden member 19 november 2009 #47 idd, een beetje spelen, in de case 2/3 groene slangen om te breken. Tevens worden een paar draden uv groen gesleeved. dat combineerd ook weer. dan moet ik snel bestellen :108: anders zit ik van het weekend vast...
idd, een beetje spelen, in de case 2/3 groene slangen om te breken. Tevens worden een paar draden uv groen gesleeved. dat combineerd ook weer. dan moet ik snel bestellen :108: anders zit ik van het weekend vast...
V vincent Gouden member 20 november 2009 #49 De final tubing: Naar lang denken hoe ik de kleurencombo wou, ben ik op dit idee gekomen: Slangen zwart sleeven met een uv groen krimpkousje erom: Laatst bewerkt: 20 november 2009
De final tubing: Naar lang denken hoe ik de kleurencombo wou, ben ik op dit idee gekomen: Slangen zwart sleeven met een uv groen krimpkousje erom:
Thierry perfectly imperfect 20 november 2009 #51 WOW... dat met die groene krimpkous staat echt heel goed... daar word ik ff stil van...
Don_Holio Water-Cooled 20 november 2009 #52 WOW is echt wel vet! ZOu ik zo zelf wel willen doen maar dan Zwart / rood. Welek materialen heb je gebruikt als ik vragen mag om te sleeven?
WOW is echt wel vet! ZOu ik zo zelf wel willen doen maar dan Zwart / rood. Welek materialen heb je gebruikt als ik vragen mag om te sleeven?
V vincent Gouden member 20 november 2009 #53 Don_Holio zei: WOW is echt wel vet! ZOu ik zo zelf wel willen doen maar dan Zwart / rood. Welek materialen heb je gebruikt als ik vragen mag om te sleeven? Klik om te vergroten... Gewoon sleeves bestellen bij HIGHFLOW: Sleeving Kits
Don_Holio zei: WOW is echt wel vet! ZOu ik zo zelf wel willen doen maar dan Zwart / rood. Welek materialen heb je gebruikt als ik vragen mag om te sleeven? Klik om te vergroten... Gewoon sleeves bestellen bij HIGHFLOW: Sleeving Kits
Wizzard22 Member 20 november 2009 #54 ziet ergoed uit! SUPER :icon_super: Vraagje hoe heb je dat groene randje gemaakt aan de tubes?
V vincent Gouden member 20 november 2009 #55 Wizzard22 zei: ziet ergoed uit! SUPER :icon_super: Vraagje hoe heb je dat groene randje gemaakt aan de tubes? Klik om te vergroten... stukje groene uv krimpkous knippen en feunen
Wizzard22 zei: ziet ergoed uit! SUPER :icon_super: Vraagje hoe heb je dat groene randje gemaakt aan de tubes? Klik om te vergroten... stukje groene uv krimpkous knippen en feunen
coolfris Moderator Forumleiding 20 november 2009 #56 soduju, heel mooi die groen-zwarte kleurencombi en gesleevde slangen en aquacomputer Madness en vette SR-1. :023:
soduju, heel mooi die groen-zwarte kleurencombi en gesleevde slangen en aquacomputer Madness en vette SR-1. :023:
Joren New member 20 november 2009 #57 Supermooie build vincent. echt mooi en tegelijk clean. Zouden die bitspower UV-groene O-ringetjes ook niet wat zijn? voor een groene gloed op je blokken dus :033:
Supermooie build vincent. echt mooi en tegelijk clean. Zouden die bitspower UV-groene O-ringetjes ook niet wat zijn? voor een groene gloed op je blokken dus :033:
V vincent Gouden member 20 november 2009 #58 die bitspower ringetjes had ik ook al aan gedacht, maar heb nog wat mooiers in petto.
V vincent Gouden member 20 november 2009 #59 dit is het: Zoek het maar en raad wat het is:112: Laatst bewerkt: 20 november 2009