• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vincent,s Cangster_case

Welke fitting/koppelstuk heb je hier gebruikt om het reservoir aan die top van die pomp vast te maken?

dsc00024e.jpg
 
Weet echt niemand het?

Ik denk niet dat die al vast aan elkaar hangen, loop is ook nog niet gevuld op de foto.
Maar met iets als dit moet het wel lukken:
G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk

Maar dan zitten ze wel niet volledig tegen elkaar zoals op de foto, enkele mm van elkaar.

Wat misschien ook nog mogelijk is, ik weet niet hoe dik de top is van de EK, maar misschien met een fitting met voldoende lange schroefdraad dat het ook lukt op een andere manier. Als volgt: top van reservoir losdraaien en fitting in de top draaien langs binnen, dan aan de bovenkant van de top waar de schroefdraad van de fitting nu doorkomt een O-ring en dan zo draaien op de pomp.
Dus kort gezegd, top los en dan fitting --> top --> O-ring --> pomp.
En dan draai je het reservoir weet op de top. Dit gaat natuurlijk enkel zoals ik al zei als je een fitting zou nemen met lange schroefdraad en als de top zelf niet te dik is om de fitting door te draaien, anders is deze comment zinloos :)
Maar de eerste mogelijkheid kan zeker.
 
Precies wat ik zocht!

Alleen kon ik het nergens vinden. Ook kan ik nergens op de site een draaibare vinden, omdat ik de andere kant van het reservoir ga gebruiken en ik dus niet precies het gat in het midden heb.

Jouw tweede oplossing kan ik misschien proberen met draadeind.
 
Iemand een suggestie waar ik zo'n schroefdraad vandaan haal?

En wat bedoel je met 'zo'n zwarte barb'?

En ik zie dat jij hem niet meer gebruikt Vincent dus ik dacht misschien.... :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
vincent Gefeliciteerd vincent Felicitaties 4
V Vincent, een mac-user ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
MrGiorgio Gefeliciteerd Vincent Felicitaties 20
T TweakedTea-Vincent Offermans-Tweakos. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
GeneralX GeneralX - Vincent - Silent XL Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
vincent Vincent,s HTPC Gallery & Build Logs 42
vincent Vincent vraagt basis tips om te O.C-en Overclocking 6
k.3nny Gefeliciteerd Vincent! Felicitaties 15
vincent Vincent's hardware nieuwtjes Hardware & Software 4
vincent vincent heeft griep Felicitaties 16
vincent vincent,s bouwput:P Gallery & Build Logs 420
coolfris Van Harte Gefeliciteerd Vincent! Felicitaties 21
vincent Vincent's WINTERBUILD v2 Tecnofront HWDOCK/HardWareDock Gallery & Build Logs 36
vincent Vincent,S WINTERBUILD Gallery & Build Logs 197
V Vinniiee - Vincent - Lian Li PC60F Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 28
X Gefeliciteerd vincent!! Felicitaties 17
V Vincenttor - Vincent - geen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
Jason Singularity Computers Wraith 2.0 ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Jason Singularity Computers Wraith ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
Jason BarrowCH STAR1 Series Limited Edition Circular Open Panel Case - Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason BarrowCH Rhopilema Series V2 Limited Edition Composite Channel Test Bench Case - Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 2.0 Case, 10% korting aanbieding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Slader [TKA-Case] MATX Parvum case Verkocht 0
Freddy Singularity Computers Wraith Mini-ITX Chassis / Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Singularity Computers Spectre 2.0 case / behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
V Phanteks evolv X, heerlijke case. Gallery & Build Logs 5
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
P Corsair Crystal 570X Case, PSU cover maken? Cases en Modding 3
0 [Waterkoeling] Luchtdichte-anti-kattenharen-case, 1000 euro, i7 8700K, GTX 1080Ti Advies Waterkoeling Setup 9
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
F Phanteks case en cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S PC case laten spuiten HighFlow Forum 9
TinusB scratch build pc case Gallery & Build Logs 18
I Case opties voor grote radiator Cases en Modding 12
Freddy Parvum Systems L1.0 ATX Watercooling Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
P Desk-case advies Cases en Modding 2
S IO USB port verlengen custom case Cases en Modding 1
I case modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
A Lian Li case met tool-les PCI Cases en Modding 5
S Case upgrade? Cases en Modding 2
L Nieuwe case, maar welke? Cases en Modding 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan