• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

vincent heeft griep

vincent

Gouden member
kip_met_griep.jpg



Hallo allemaal,

Ik heb de griep opgelopen :snik nu heb ik steun en beterschap nodig.
Vandaar deze topic. Hier kunnen jullie mij beterschap wensen, en wie een
fruitmand wil sturen kan je mij pm,n voor adres gegevens.

Alvast bedankt voor jullie medeleven.


Mvg,

Vincent
 
nu maar hopen dat het niets ernstigs is als Q-Koorts, maare ik wnes je al het beste iig, veel water en thee drinken , alhoewel die Johnnie Walker Green Label ook erug goed gaat :D

Maare idd beterschapjes hoor ;)
 
Beterschap, Vinnie! Paar daagjes in je joggingbroek voor de buis hangen, en als je er draaierig van wordt gewoon lekker voor het geluid. Soepje van mams werkt ook altijd heerlijk!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
vincent Gefeliciteerd vincent Felicitaties 4
V Vincent, een mac-user ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
MrGiorgio Gefeliciteerd Vincent Felicitaties 20
T TweakedTea-Vincent Offermans-Tweakos. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
GeneralX GeneralX - Vincent - Silent XL Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
vincent Vincent,s HTPC Gallery & Build Logs 42
vincent Vincent vraagt basis tips om te O.C-en Overclocking 6
k.3nny Gefeliciteerd Vincent! Felicitaties 15
vincent Vincent's hardware nieuwtjes Hardware & Software 4
vincent vincent,s bouwput:P Gallery & Build Logs 420
coolfris Van Harte Gefeliciteerd Vincent! Felicitaties 21
vincent Vincent's WINTERBUILD v2 Tecnofront HWDOCK/HardWareDock Gallery & Build Logs 36
vincent Vincent,S WINTERBUILD Gallery & Build Logs 197
V Vinniiee - Vincent - Lian Li PC60F Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 28
vincent Vincent,s Cangster_case Gallery & Build Logs 75
X Gefeliciteerd vincent!! Felicitaties 17
V Vincenttor - Vincent - geen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Ahtlon EK-FC780 GTX Ti heeft een bruin kleurige plek op de gpu kanaaltjes Waterkoeling 3
Grav3D1gger Even voorstellen Grav3D1gger / Johnny Meerveld / PC heeft geen naam. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
D Advies omtrent hafx case met asus maximus formula v en i7 ib (mobo heeft wc opties) Advies Waterkoeling Setup 4
psyduck170 Alphacool D5-VPP655 - heeft deze een RPM kabel? Waterkoeling 6
N Dual screen Beeldschermen probleem, slechts 1 heeft beeld Problemen & Oplossingen 20
eknaap eknaap - Erik Knaap - ??? myn computer/project heeft geen naam.....|-( Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
l3p Zwager heeft leren paintbrushen. Cases en Modding 26
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
Wouter Wie heeft misbruik gemaakt van de credits bug? Meld het hier! HighFlow Forum 13
Wouter Wie heeft er een Blackberry Storm2? Algemene Discussies 4
M 8gb geheugen of een snellere processor, welke heeft meer meerwaarde.I.v.m upgrade PC Hardware & Software 4
fasster Welk formaat schroefdraad heeft de Black Ice GTS 240? Waterkoeling 2
J Heeft deze Fan de juiste aansluiting? Overige Koeling 9
Kadett Wie heeft er waterkoeling nodig wanneer... Algemene Discussies 2
J WC Newbie die hulp nodig heeft mbt WC i7 Advies Waterkoeling Setup 23
Slader nieuweling heeft een vragy Waterkoeling 4
G [prob] Wie heeft half life 2 EP 2? Gaming 10
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
J Nieuweling heeft XSPC Delta V3 kit vraagje Waterkoeling 1
Quadcore heeft iemand al ervaring met t gebruik van omegadrivers ?? Hardware & Software 2
D De griep... Algemene Discussies 34

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan