• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Videokaart

Daantjuhh14

New member
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn Nvidia EVGA GTX285.
Als ik een game wil spelen, word het scherm na ongeveer een kwartier grijs, en kan ik alleen nog maar de PC resetten.
Met een andere videokaart werkt alles wel normaal.
Nu wou ik deze kaart dus voor RMA verzenden naar EVGA duitsland, maar ik heb geen bon meer. En zonder bon word de RMA niet geaccepteerd.

heeft iemand enig idee, hoe ik dit zelf of met jullie hulp op kan lossen? Want nu kan ik niet meer gamen:119:

Gr Daan

Dat is raar, de winkel moet het normaal gesproken gewoon kunnen uitdraaien, alhoewel ze daarvoor vaak wel een vergoeding voor vragen (5 euro bijvoorbeeld).

Welke winkel is het eigenlijk?
Als je gewoon een simpele kassabon hebt gekregen, dan is het een ander verhaal.

Paradigit in Enschede. ongeveer 6 maanden geleden. Ik heb ook geen andere papieren meer, en toen zeiden ze dat ze er verder niks aan konden doen

die moeten niet zeveren, als jij vraagt om je aankoop bewijs opnieuw uit te printen, dan mag dat GEEN probleem zijn.

ook al vragen ze kleine vergoeding.

Ik zou er harder en verder mee gaan mits het ook een vga betreft van 2 a 300euro

heb ze email gestuurd :

beste,

Klopt het dat u geen copy wilt uitprinten van aankoop voor een klant die zijn videokaart kapot is ?
Zodat die jongen zijn videokaart rechtstreeks met Evga Duitsland kan RMA sturen?
Ik weet een ding : als klant vraagt voor copy aankoop, zou hij dat moeten kunnen krijgen.

Als dit zaakje op niks uitloopt, word je gerapporteerd bij dienst oplichters, belastingen en dienst geschillen.

Mits u geen copy aankoopbon voor deze klant kunt geven,
dat dit niet in het zwart gebeurt is en zonder medeweten van de klant, dit in zijn nadeel is, en dus een dure vga kwijt speelt omdat hij geen RMA kan aanvragen.

vriendelijke groeten Croimans

Maar je moet ook eens lezen op hun site, daar staat ook dit :

1.3 Koopovereenkomst
Een koopovereenkomst is gesloten zodra beide partijen wilsovereenstemming hebben over de voorwaarden en afspraken. U kunt, indien u dit wenst, ook aangeven dat met u gemaakte afspraken worden vermeld op de kassabon. Zo weet u en Paradigit precies wat er afgesproken is en onder welke voorwaarden u de overeenkomst bent aangegaan. Uw kassabon is tevens uw garantiebewijs en de kassabon dient u daarom dus ook altijd zorgvuldig te bewaren. In geval van een defect aan uw product dient u in beginsel de kassabon te kunnen overhandigen. Indien u niet meer de beschikking heeft over uw kassabon, neemt Paradigit in bepaalde omstandigheden ook genoegen met overhandiging van uw bankafschrift of rekening van uw creditcardmaatschappij indien daaruit duidelijk blijkt in welke winkel, op welke dag en tijdstip en voor welke prijs u een bepaald product bij Paradigit heeft gekocht.

En dit hier :

2.2 Sprake van een hardware defect
Indien er sprake is van een hardware defect dient u dit bij voorkeur zo snel mogelijk te melden bij de fabrikant dan wel bij Paradigit, waarbij geldt dat een melding binnen een termijn van twee (2) maanden na de ontdekking tijdig is. Na de melding ontvangt u instructies hoe het reparatietraject zo spoedig mogelijk kan verlopen. Let op, wanneer het product langer dan 6 maanden geleden door Paradigit is afgeleverd dient u non-conformiteit bij aflevering aan te tonen. Zie hiervoor ook artikel 5.

K vind het eerlijk gezegd maar een dikke prutszaak van een shop.

Laatst bewerkt:
Als je HighFlow bedoelt, nee geen reperaties aan hardware.
Maar zouden we dat wel doen, vervalt jouw officiële garantie en dat is niet verstandig nu je daar gewoon aanspraak op kunt doen.

Anders laat jouw Pa bellen, misschien nemen ze een volwassener stem serieuzer.

inderdaad, laat je vader maar eens bellen, goed gedacht van Freddy.

Ze zouden er geen probleem van mogen maken voor copy aankoopbewijs.

k ben ze al zoveel kwijt gespeeld, en iedere keer als k het vroeg, kreeg k via email gewoon nieuwe doorgestuurd.

als je eens goed kijkt in je emails of andere zaken, of wanneer je geld uit de muur hebt gehaald, kunnen ze je nog een copy aankoop maken.

Ze moeten gewoon wat extra info hebben, das al, en dan zou je als t goed is , een copy aankoop bewijs krijgen.

Want dit stuurden ze me via email :

Geachte heer/mevrouw Croimans,

Wij kunnen wel een copy van een factuur afdrukken, mits de klant tijd en datum van aankoop weet. Het beste is wanneer de klant ook een betalingsbewijs heeft van de transactie (uitdraai via internetbankieren).

Wanneer de klant op bestelling iets heeft gekocht, is het op ordernummer terug te vinden in het systeem en zouden wij deze graag ontvangen.

Zoals u kunt begrijpen, is het zonder bovenstaande gegevens, moeilijk om een copy af te drukken.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Paula van Loon

Paradigit Helpdesk

Hmm, ik heb het geld nooit gepind, ik was pas jarig geweest, en had dus veel contant geld. Daarmee ben ik naar de Paradigit gegaan, en heb de kaart gekocht, dat was de laatste die op voorraad was.

Ik heb dus ook geen orderbevestiging in mn mail staan:(

Thnx voor de hulp Chiller!

ik zou dan eens op de calender kijken en heel goed nadenken wanneer ongeveer je die verkocht hebt.

Weet je het ook voor in het vervolg he? Aankoop bewijs bijhouden.

Nu als je wilt kan k ook eens naar Evga bevragen of k (mijn) GTX285 RMA kan sturen rechtstreeks.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
J Waterkoeling videokaart + cpu Waterkoeling 42
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
P Aansluiten 2x8 en 1x6 pin ( videokaart ) naar voeding Handleidingen en Installatie Tips 1
HighFlow Welk waterblok past op mijn GPU / Videokaart? Compatibiliteitslijst Advies Waterkoeling Setup 0
S Seal (o-ring?) videokaart stuk Waterkoeling 3
Freddy Doorzakkende videokaart? How to stop a graphics card from "sagging"? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Veel te zware (fysiek) videokaart! Cases en Modding 10
Robin Nieuwe videokaart. Hardware & Software 20
PlayGamble Videokaart waterblock Waterkoeling 5
Y Welke videokaart? Hardware & Software 6
Rico Nieuwe Videokaart. Hardware & Software 5
N Vraag over videokaart gewicht? Waterkoeling 2
C 'GEVONDEN'betere videokaart'' Gevonden 10
Sw333t [CLOSED] Nvidia PCI-e videokaart, maximaal 190mm lang Gevonden 1
X Nieuwe videokaart kopen. Hardware & Software 11
V welke videokaart Hardware & Software 6
D 2 verschillende merken videokaart zelfde serie Hardware & Software 1
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
Issieee Een nieuwe videokaart. Advies??? Hardware & Software 16
Dustyrick Videokaart voor Pinnacle Studio Hardware & Software 24
D advies nieuwe mobo+videokaart. Hardware & Software 29
D Problemen videokaart (waarschijnlijk) Problemen & Oplossingen 3
sir serial Videokaart blijft vol draaien (zonder belasting) Problemen & Oplossingen 47
Skydrone [GEVONDEN] DDR2 800 MHz & cheapy videokaart Gevonden 5
P Swiftech H220 CPU en Videokaart Waterkoelen. Advies Waterkoeling Setup 8
yamaha_R1 hulp nodig m.b.t videokaart & reservoir .... Waterkoeling 6
coolfris nieuwe videokaart keuze: afstand gaatjes Hardware & Software 4
J Kan multiplier niet aanpassen na nieuwe videokaart en overclock fail Overclocking 2
Stephan---pro Nieuwe Nvidia GeForce TITAN videokaart !! Algemene Discussies 59
K Opstart problemen met nieuwe videokaart (GTX670) Hardware & Software 1
z999 [CANCELLED] Overcomplete LC kit incl videokaart (cheap!) Verkocht 5
R Waterkoeling videokaart wat kopen? Waterkoeling 1
PlayGamble Videokaart koelpasta Waterkoeling 12
PlayGamble [GEVONDEN] WC Videokaart Gevonden 3
DjangoSoe videokaart uitschakelen? Hardware & Software 6
M waterkoeling videokaart Waterkoeling 10
olympus pc herkent videokaart niet AMD / ATI 11
Fuwa Fuwa Videokaart probleem (error 43) Problemen & Oplossingen 7
z999 [Cancelled] Videokaart incl waterblok Gevonden 2
M Nieuwe videokaart gewonnen, kan dit met mijn huidige setup? Waterkoeling 12
Rico Probleem met nieuwe Videokaart! Problemen & Oplossingen 3
M Goedkoop uw Nvidia GTX videokaart stiller maken Overige Koeling 21
K [GEVONDEN] Videokaart Gevonden 1
P [REFUSED] Voeding , geheugen en videokaart te koop/ruil Verkocht 7
K Videokaart (hulp) gezocht Hardware & Software 7
K Asus P5N32-E SLI waterkoeling vs middelste videokaart. Waterkoeling 3
boefmans 6970 videokaart: twee vraagjes Waterkoeling 1
D [Waterkoeling] Advies videokaart icm Koolance VID-AR697 Advies Waterkoeling Setup 5
J Is er nog hoop voor deze videokaart? Problemen & Oplossingen 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan