even een update
Gister voor de 7e keer windows opnieuw geinstalleerd en nog het problem waarbij me opvalt dat het heel lang goed gaat tot ik alle games en programma's erop heb, kan toeval zijn maar ik ga morgen nog een clean install doen en een aantal programma's dan weg laten waarvan ik denk dat het mis zou kunnen gaan (wat voor het problem nooit verkeerd ging maar goed.
Ik heb ook contact met asus die me verzocht hebben 1 en ander te proberen, ik deel het hier even mocht iemand ooit een problem hebben zou het kunnen helpen :
Quote Asus medewerker:
Allereerst verwijdert u de software voor de videokaart. Dit doet u altijd in Windows
veilige modes.
Door op de F8 toets te tikken nadat u de computer aangedrukt heeft kunt u in
Windows veilige modus komen.
Hierin gaat u naar de software lijst en verwijdert de installatie van de videokaart.
Daarna haalt u de videokaart uit het systeem en voegt hem weer toe.
Nadat u de videokaart weer aangesloten heeft voert u allereerst een CMOS reset uit.
Hoe u dit kunt doen kunt u terug vinden in de handleiding van het moederbord.
Hierna start u het systeem normaal op en installeert u de nieuwste software voor de
videokaart.
Deze software kunt u dan via de onderstaande website downloaden.
ASUSTeK Computer Inc. -Support- The URL you are looking for does not exist.
2GD5&os=30&ft=1&f_name=nv306_23WHQL_Vista64_Win7x64_Win8x64.zip#nv30
6_23WHQL_Vista64_Win7x64_Win8x64.zip
Herstart de computer hierna en test de videokaart. Normaal gesproken zou deze nu
correct moeten werken.
Zou dit het probleem niet verhelpen is de kans inderdaad aanwezig dat dit aan het
moederbord ligt.
Dit heeft mij helaas niet geholpen.
Morgen dus weer een schone instalatie (met 4e w7 versie) en dan eens kijken of het misschien per ongeluk toch nog aan een programma ligt of toch mobo zelf.