Ik heb de afgelopen weken het een en ander besteld voor mijn computer, nadat ik op HWI al een paar keer een verzoek had gekregen voor een build log vond ik dit wel een geschikt moment. Dus bij deze
Eerst een paar foto's van hoe mijn computer eruit zag.
In eerste instantie draaide mijn pc op lucht maar ik was al snel overgestapt op waterkoeling.
Hier stapsgewijs oude foto's die ik heb genomen tijdens het inbouwen van de waterkoeling.
Toen ik de hardware uit mijn kast ging halen kreeg ik de LCD poster niet los en heb ik hem perongeluk kapot getrokken
Mijn CPU gelapt en de NB koeler eraf gehaald.
De pomp en het reservoir geplaatst.
Het reservoir 'netjes' met dubbelzijdig tape op de goede afstand gehangen.:eusa_hand:
De pomp boven de fan, gevalletje pies pe sas .
Korte verbinding tussen pomp en het reservoir.
Resultaat.
Dan de plaats waar de radiator komt te hangen.
Met daarboven de Tacens Aura Ice fans in pull.
De Cosmos S is tevens ook als laptop koeler verkrijgbaar
En de werkberg
Ik had er ook maar even gelijk een mooi aftappuntje in gemaakt, zodat ik later niet hoefde te gaan kloten met t een en t ander.
Ik had niet erg veel foto's genomen tijdens het inbouwen van de waterkoeling, dus ik kom nu al met het resultaat:
Nog rommelige kabeltjes overal :eusa_hand:
Met kast dicht.
Kast weer open.
En kast weer dicht (wat een werk joh, open, dicht, open, dicht )
En na zo ongeveer anderhalf/twee maandjes gedraaid te hebben ben ik het een en ander gaan bestellen voornamelijk omdat ik hem niet stil genoeg vond.
Ik heb toen dit besteld:
Noctua fans 6x
TFC Xchanger 120mm rad.
TFC fan rubbers 15 keer maarliefst
3 m Tygon tube, want dat masterkleer kreeg ineens knieken en werd erg vies.
Heel zooi nieuwe fittingen, voornamelijk de nieuwe BP schroeffittingen, omdat ik de slangklemmen toch niet zo mooi vond. En ik vond de bling factor ook wel erg belangrijk.
60 meter sleeve bij Xelation
Een EK D5 pomp top, met een BP verbinding stuk. Zodat mijn Reservoir vrijwel direct op mijn pomp staat.
4 universele shrouds.
2 BP temperatuurmeters.
30 cm UV lampen.
Nog wat kleine dingetjes.
(onderstaande foto's kunnen wat wazig zijn, zal er op letten volgende keer )
Hier de bestelde 'zooi'.
Eerst de Fittingen, de rest van de fittingen komen volgende week pas helaas
Dan de stapel Noctua's
Met mooie voorgesleevde kabeltjes
Dan de grote 'berg'.
Dan komt de computer, nog gevuld en staat daar maar kou te lijen op het bureau :077:
Zoek Mario!
Noctua badge, mooie muur + sluik reclame
Toen maar begonnen met het drainen van mijn systeem. Waar ik nog niet helemaal klaar mee ben.
Mooi drainpunt
Drainpunt + plasje
Ondertussen liggen m'n Dominators rustig te wachten
En gisteravond ook maar begonnen met sleeven. Het 24 pin verlengstuk heb ik vandaag afgekregen, maar de camera moet nog laden
Noctuatje om de stank van verbrande sleeve weg te halen. En kijk eens wat daar vredig ligt te slapen
En dan nog een overzicht shotje want dat moet altijd van Oli4v :icon_fU:
Update's zullen snel komen!
Ik heb zojuist mijn 24 pin en 2 temperatuur stopfittingen gesleeved en daar komen zo foto's van.
Eerst een paar foto's van hoe mijn computer eruit zag.
In eerste instantie draaide mijn pc op lucht maar ik was al snel overgestapt op waterkoeling.
Hier stapsgewijs oude foto's die ik heb genomen tijdens het inbouwen van de waterkoeling.
Toen ik de hardware uit mijn kast ging halen kreeg ik de LCD poster niet los en heb ik hem perongeluk kapot getrokken
Mijn CPU gelapt en de NB koeler eraf gehaald.
De pomp en het reservoir geplaatst.
Het reservoir 'netjes' met dubbelzijdig tape op de goede afstand gehangen.:eusa_hand:
De pomp boven de fan, gevalletje pies pe sas .
Korte verbinding tussen pomp en het reservoir.
Resultaat.
Dan de plaats waar de radiator komt te hangen.
Met daarboven de Tacens Aura Ice fans in pull.
De Cosmos S is tevens ook als laptop koeler verkrijgbaar
En de werkberg
Ik had er ook maar even gelijk een mooi aftappuntje in gemaakt, zodat ik later niet hoefde te gaan kloten met t een en t ander.
Ik had niet erg veel foto's genomen tijdens het inbouwen van de waterkoeling, dus ik kom nu al met het resultaat:
Nog rommelige kabeltjes overal :eusa_hand:
Met kast dicht.
Kast weer open.
En kast weer dicht (wat een werk joh, open, dicht, open, dicht )
En na zo ongeveer anderhalf/twee maandjes gedraaid te hebben ben ik het een en ander gaan bestellen voornamelijk omdat ik hem niet stil genoeg vond.
Ik heb toen dit besteld:
Noctua fans 6x
TFC Xchanger 120mm rad.
TFC fan rubbers 15 keer maarliefst
3 m Tygon tube, want dat masterkleer kreeg ineens knieken en werd erg vies.
Heel zooi nieuwe fittingen, voornamelijk de nieuwe BP schroeffittingen, omdat ik de slangklemmen toch niet zo mooi vond. En ik vond de bling factor ook wel erg belangrijk.
60 meter sleeve bij Xelation
Een EK D5 pomp top, met een BP verbinding stuk. Zodat mijn Reservoir vrijwel direct op mijn pomp staat.
4 universele shrouds.
2 BP temperatuurmeters.
30 cm UV lampen.
Nog wat kleine dingetjes.
(onderstaande foto's kunnen wat wazig zijn, zal er op letten volgende keer )
Hier de bestelde 'zooi'.
Eerst de Fittingen, de rest van de fittingen komen volgende week pas helaas
Dan de stapel Noctua's
Met mooie voorgesleevde kabeltjes
Dan de grote 'berg'.
Dan komt de computer, nog gevuld en staat daar maar kou te lijen op het bureau :077:
Zoek Mario!
Noctua badge, mooie muur + sluik reclame
Toen maar begonnen met het drainen van mijn systeem. Waar ik nog niet helemaal klaar mee ben.
Mooi drainpunt
Drainpunt + plasje
Ondertussen liggen m'n Dominators rustig te wachten
En gisteravond ook maar begonnen met sleeven. Het 24 pin verlengstuk heb ik vandaag afgekregen, maar de camera moet nog laden
Noctuatje om de stank van verbrande sleeve weg te halen. En kijk eens wat daar vredig ligt te slapen
En dan nog een overzicht shotje want dat moet altijd van Oli4v :icon_fU:
Update's zullen snel komen!
Ik heb zojuist mijn 24 pin en 2 temperatuur stopfittingen gesleeved en daar komen zo foto's van.
Laatst bewerkt: