Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als er overigens vermeldingen verdwijnen, heeft een van onze moderators het waarschijnlijk verwijderd ivm concurrentie.
A.u.b. geen directe concurrenten vermelden (producten die wij ook verkopen/in ons categorie vallen), thanks
Naja ik zeg niet dat het niet klopt, ik zeg alleen dat ik persoonlijk het niet vertrouw. Cyberspace zou langsrijden om te kijken of het ook daadwerkelijk zat waar de site zei dat ze zaten.
Hmm dat duidt er toch op dat het een legale zaak is, misschien maar ns eerst mailtje sturen voor vraag en uitleg, zie ik daarna wel of ik er daadwerkelijk iets wil bestellen.
Voor zover mijn interesse ging, nml. mat witte folie, is premiumvinyls 5 euro goedkoper (1x1.52). Er zit onderling verschil in, misschien interessant om dat ff te checken voor men overgaat op bestellen.