Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
zou kunnen ja nu je het zegt. Dan heb ik denk ik 2 dvd spelers apart als master gezet omdat ik wel eens problemen had met 2 dvdspelers op 1 kanaal.Het kan ook zijn dat het iets met jumpers te maken had. Een bepaalde hd had ik geen jumper meer voor ofzo, waardoor die niet als master kon werken en in zn eentje op een kabel moest. Kan ook zijn dat ik ging splitsen omdat een cdspeler de ata snelheid van de hd omlaag zou brengen o.i.d.. Hoe dan ook, er was een reden maar ik zal er nog es goed naar kijken als mn chipsetkoeler binnen is. Dan moet toch mn mobo eruit anders krijg ik die koeler niet los en daarna zal ik alles fris en wel aansluiten met zo min mogelijk kabels en kijken of ik kan nokken met mn pci ata133 kaartje.
zou kunnen ja nu je het zegt. Dan heb ik denk ik 2 dvd spelers apart als master gezet omdat ik wel eens problemen had met 2 dvdspelers op 1 kanaal.
Het kan ook zijn dat het iets met jumpers te maken had. Een bepaalde hd had ik geen jumper meer voor ofzo, waardoor die niet als master kon werken en in zn eentje op een kabel moest. Kan ook zijn dat ik ging splitsen omdat een cdspeler de ata snelheid van de hd omlaag zou brengen o.i.d.. Hoe dan ook, er was een reden maar ik zal er nog es goed naar kijken als mn chipsetkoeler binnen is. Dan moet toch mn mobo eruit anders krijg ik die koeler niet los en daarna zal ik alles fris en wel aansluiten met zo min mogelijk kabels en kijken of ik kan nokken met mn pci ata133 kaartje.