Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
- Op m'n moederbord zit maar 1 ide-poort. Das niet genoeg voor 4 ide devices. Dat waren er tot voor kort 5. Onlangs is er een HD kapot gegaan en die is vervangen door een sata, dus 1 hd is nu weg van 1 van die 2 kabels. Ik had zoiets laat maar even zitten zo. Ik zou nu evt kunnen samenvoegen zodat er 1 flatcable minder loopt.- Voor en achterin, bedoel je daarmee bij de metalen roostertjes? En die moeten lucht naar binnen blazen? of naar buiten? Of 1 naar binnen/1 naar buiten? Als ik er 1 doe, moet die dan naar binnen blazen?- Ye ik moest liggend die foto's maken en het is dan lastiger om je arm/hand goed stil te houden dus ik kon mn telefoon niet goed stil houden. Camera ervan is ook heel gevoelig voor beweging. Pc stond ook aan op dat moment.
- Op m'n moederbord zit maar 1 ide-poort. Das niet genoeg voor 4 ide devices. Dat waren er tot voor kort 5. Onlangs is er een HD kapot gegaan en die is vervangen door een sata, dus 1 hd is nu weg van 1 van die 2 kabels. Ik had zoiets laat maar even zitten zo. Ik zou nu evt kunnen samenvoegen zodat er 1 flatcable minder loopt.
- Voor en achterin, bedoel je daarmee bij de metalen roostertjes? En die moeten lucht naar binnen blazen? of naar buiten? Of 1 naar binnen/1 naar buiten? Als ik er 1 doe, moet die dan naar binnen blazen?
- Ye ik moest liggend die foto's maken en het is dan lastiger om je arm/hand goed stil te houden dus ik kon mn telefoon niet goed stil houden. Camera ervan is ook heel gevoelig voor beweging. Pc stond ook aan op dat moment.