D ducatinus New member 7 juli 2023 #1 Ik heb nu deze GPU mount op mijn 2080TI zitten. Ik vermoed dat het een pcie 3.0 is. Mijn nieuwe GPU 3080ti wil ik gaan uitrusten met quantum vector2 met ABP Alleen denk ik niet dat ik de 3080TI met ABP op deze mount kwijt kan. Wat is een goed alternatief? I . Bijlagen 61T8d50VXgL._SL1200_.jpg 99,2 KB · Weergaven: 2
Ik heb nu deze GPU mount op mijn 2080TI zitten. Ik vermoed dat het een pcie 3.0 is. Mijn nieuwe GPU 3080ti wil ik gaan uitrusten met quantum vector2 met ABP Alleen denk ik niet dat ik de 3080TI met ABP op deze mount kwijt kan. Wat is een goed alternatief? I .
Freddy Administrator Forumleiding 7 juli 2023 #2 Die bracket lijkt idd geen ruimte te hebben voor de backplate/waterblok. Alternatieven met meer ruimte voor de backplate: Alphacool Aurora vertical GPU mount with Riser Cable Alphacool Aurora vertical GPU mount with Riser Cable www.highflow.nl CableMod Vertical PCI-e Bracket PCI-e 4.0 Edition, 2x DisplayPort - Black CableMod Vertical PCI-e Bracket PCI-e 4.0 Edition, 2x DisplayPort - Black www.highflow.nl CableMod Vertical PCI-e Bracket PCI-e 4.0 Edition, HDMI + DisplayPort - Black CableMod Vertical PCI-e Bracket PCI-e 4.0 Edition, HDMI + DisplayPort - Black www.highflow.nl EK-Loop Vertical GPU Holder EVO - Gen4 Riser EK-Loop Vertical GPU Holder EVO - Gen4 Riser 3831109892077 www.highflow.nl EK-Loop Vertical GPU Holder EVO - Gen4 Riser (shifted) EK-Loop Vertical GPU Holder EVO - Gen4 Riser (shifted) 3831109892084 www.highflow.nl
Die bracket lijkt idd geen ruimte te hebben voor de backplate/waterblok. Alternatieven met meer ruimte voor de backplate: Alphacool Aurora vertical GPU mount with Riser Cable Alphacool Aurora vertical GPU mount with Riser Cable www.highflow.nl CableMod Vertical PCI-e Bracket PCI-e 4.0 Edition, 2x DisplayPort - Black CableMod Vertical PCI-e Bracket PCI-e 4.0 Edition, 2x DisplayPort - Black www.highflow.nl CableMod Vertical PCI-e Bracket PCI-e 4.0 Edition, HDMI + DisplayPort - Black CableMod Vertical PCI-e Bracket PCI-e 4.0 Edition, HDMI + DisplayPort - Black www.highflow.nl EK-Loop Vertical GPU Holder EVO - Gen4 Riser EK-Loop Vertical GPU Holder EVO - Gen4 Riser 3831109892077 www.highflow.nl EK-Loop Vertical GPU Holder EVO - Gen4 Riser (shifted) EK-Loop Vertical GPU Holder EVO - Gen4 Riser (shifted) 3831109892084 www.highflow.nl