• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Verse aanwas

Wizzfrizzle

New member
Hoi,

ik ben Rene, 35, in het dagelijks leven werkplaatschef in een garagebedrijf.
Ben hier verzeild geraakt omdat ik wil overstappen naar watercooling in mijn trouwe pc'tje, dit is geheel nieuw voor mij dus ik hoop hier de nodige tips and tricks of the trade op te doen..

MOBO: Asus P6T SE
CPU: I7 920 (OC'ed 3800 Mhz, stabiel)
MEM: 6 GB Corsair Dominator GT 1866 Mhz
VGA: 2x ATI HD4870
SOUND: Onboard
HDD1: WD 740 GB
HDD2: Ik heb de eerste nog niet vol :icon_wink:
OPT1: Samsung SH-S223L
OPT2: LG
PSU: Cooler Master Silent Pro 1000
CASE: Silverstone Raven 02
OS: Windows 7 64bit
MON: Iiyama Prolite E2407HDS
KB: Logitech G19
MOUSE: Roccat Kone
MOUSEPAD: Roccat Sotta
HS: Roccat Kave
SPRS: Geen
INET: Ziggo
Koeling: Nu nog lucht via Mugen 02 en Accelero twin turbo's op de videokaarten, dit moet water worden met leuke XSPC spullen. Silverstone heeft mooie brackets meegeleverd zodat ik een 360 rad bovenop de 18cm fans die standaard onderin een Raven liggen kan monteren.
Verder een XSPC dual bay pomp/reservoir, CPU block ben ik nog niet uit.
Blauwe slangen om het geheel netjes af te maken.
Als dat allemaal netjes werkt wil ik gaan uitbreiden naar blocks voor mijn GPU's, daarna misschien een leuk display enz enz.


Groeten,

Rene

snc00025.jpg


snc00029.jpg


snc00027.jpg


snc00030.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank allen voor het welkom.
Het is inderdaad een NZXT Sentry LX, met 1 nadeel: ik heb 3 Scythe fans die 3000 rpm max. kunnen draaien en die kunnen maar tot 2300 rpm omdat het wattage dat de Sentry aankan te laag is. Verder is het wel leuk ding, voor een redelijke prijs. Binnenkort mag ie 2 18cm fans aan gaan sturen onder mijn rad, bijna klaar om te gaan bestellen :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D verse lucht Waterkoeling 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan