Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zit er een (zichtbaar) kleurverschil tussen verschillende merken fittingen? (Feser, Bitspower, Koolance).
En is er een reden voor het feit dat feser schroeffittingen zoveel goedkoper zijn dan die van Bitspower en Koolance?
Als je ze naast elkaar zet zie je het verschil wel.
Bitspower en Koolance zijn echt van het hoogste kwaliteit.
De "grip" voel je ook veel beter, omdat de groeven tussen de "puntjes" dieper zijn.
Verder is het mooier afgewerkt (minder krasjes, deukjes etc.).
Die van Feser zijn kwalitatief ook goed, ietsie minder dan die van Bitspower of Koolance.
En dan heb je ook nog merkloze fittingen.
Deze zijn wel duidelijk merkbaar/zichtbaar van lagere kwaliteit.
Die zijn niet zo netjes afgewerkt (kartel randjes, krasjes, deukjes etc.).
Het voelt goedkoper aan, maar daar is de prijs ook naar
heel kort..... ja... voor de werking van je setup maakt het niks uit...de goedkoopste zijn nog steeds goed en als je niet ziet maakt het uiterlijk niks uit
Kreeg van de week een mailtje van Feser dat ze nieuwe fittingen hadden. kwamen mij niet echt nieuw voor. Die stubby van Bp heb ik hier al een maandje of vijf liggen.
Feser heeft 'm nu "pass trough connector" genoemd, maar volgens mij is het gewoon excact dezelfde als die van Bp. misschien dat ze bewust hier en daar de maat 0.01mm laten afwijken van Bp, maar het gaat erom dat het idee van een ander komt.
Bitspower G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk Black Sparkle 9de silver shiny zag ik even niet, maar de vorm en het idee is weer hetzelfde)