Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Je hebt gelijk wat deur dikte betreft. Ik bedoelde eigenlijk het voorpaneel. Ik zie dat het verkeerd is overgekomen wat ik bedoelde. Wat ik bedoelde is dat de PC-A7010 geen deur heeft en daardoor een paar centimeter minder diep is dan de PC-A7110 die wel een deur heeft.Daardoor is de lengte van de verschillend, maar is denk het bovenpaneel 1 maat.Ik zal het ongetwijfeld verkeerd hebben want LIAN LI zal toch niet zo'n fout maken en ik geloof dat jij mij ook wel kan vermoorden ondertussen.Toch zou ik echt wel eens willen weten wat de lengte is van alleen het (afneembare) bovenpaneel van de 7010. Ik zou er bijna om willen wedden dat het ook de 590mm is.
Je hebt gelijk wat deur dikte betreft. Ik bedoelde eigenlijk het voorpaneel. Ik zie dat het verkeerd is overgekomen wat ik bedoelde. Wat ik bedoelde is dat de PC-A7010 geen deur heeft en daardoor een paar centimeter minder diep is dan de PC-A7110 die wel een deur heeft.
Daardoor is de lengte van de verschillend, maar is denk het bovenpaneel 1 maat.
Ik zal het ongetwijfeld verkeerd hebben want LIAN LI zal toch niet zo'n fout maken en ik geloof dat jij mij ook wel kan vermoorden ondertussen.
Toch zou ik echt wel eens willen weten wat de lengte is van alleen het (afneembare) bovenpaneel van de 7010. Ik zou er bijna om willen wedden dat het ook de 590mm is.