Sw333t
I Love my NUC
Deze kaart recentelijk geruild met Kerensky tegen 3 ledstrips op maat (waarde circa 45 euro), maar ben al anderhalve dag bezig om de drivers goed werkbaar te krijgen.
Mss dat mijn Seasonic 500 watt voeding te zwak is, ik weet niet waar het aan ligt.
Vandaar dat ik besloten heb om de moed op te geven en heb de Asus GF210 er weer in zitten (5 minuutjes drivers installeren en klaar).
Dus bij deze dus die MSI ATI HD Radeon HD3870 512mb OC-edition (RX3870-T2D512E-OC) weer in de verkoop.
Volledige naam van het product:
- MSI ATI HD Radeon HD3870 512mb OC-edition (RX3870-T2D512E-OC)
- Met gratis Asus Ageia PhysX PCI kaart!
Welke datum heb jij het product gekocht?
25-11-2010 ontvangen van Kerensky.
Hoelang heb jij het product in gebruik:
Anderhalve dag.
Waarom wil jij het verkopen?
Krijg de drivers niet goed werkbaar in XP. Heb 10.11 geprobeerd en 10.5. Maar blijf bsods krijgen bij openen van CCC en 3DMark05. Kan echter wel prima uren NFS World spelen.
Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee.
In welke staat verkeerd het verkochte product?
Kaart ziet er goed uit, geen beschadigingen.
Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.)
Alles dat op de foto's staat zit erbij.
Foto's:
Vaste prijs: 35 euro exclusief verzendkosten of ruilen tegen een Nvidia 8500GT / 8600GT PCI-e.
Met gratis Asus Ageia PhysX PCI kaart!
Mss dat mijn Seasonic 500 watt voeding te zwak is, ik weet niet waar het aan ligt.
Vandaar dat ik besloten heb om de moed op te geven en heb de Asus GF210 er weer in zitten (5 minuutjes drivers installeren en klaar).
Dus bij deze dus die MSI ATI HD Radeon HD3870 512mb OC-edition (RX3870-T2D512E-OC) weer in de verkoop.
Volledige naam van het product:
- MSI ATI HD Radeon HD3870 512mb OC-edition (RX3870-T2D512E-OC)
- Met gratis Asus Ageia PhysX PCI kaart!
Welke datum heb jij het product gekocht?
25-11-2010 ontvangen van Kerensky.
Hoelang heb jij het product in gebruik:
Anderhalve dag.
Waarom wil jij het verkopen?
Krijg de drivers niet goed werkbaar in XP. Heb 10.11 geprobeerd en 10.5. Maar blijf bsods krijgen bij openen van CCC en 3DMark05. Kan echter wel prima uren NFS World spelen.
Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee.
In welke staat verkeerd het verkochte product?
Kaart ziet er goed uit, geen beschadigingen.
Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.)
Alles dat op de foto's staat zit erbij.
Foto's:
Vaste prijs: 35 euro exclusief verzendkosten of ruilen tegen een Nvidia 8500GT / 8600GT PCI-e.
Met gratis Asus Ageia PhysX PCI kaart!
Laatst bewerkt: