0. Volledige naam van het product
Hitachi Deskstar 7K1000.B 640GB (HDT721064SLA360)
Het is een SATA schijf.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
De schijf is geproduceerd in April 2009. De schijf zat in een PC dat ik in augustus 2009 had gekocht.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Dat kun je wel aflezen uit mijn HD screenshot. De laatste tijd gebruikte ik het als externe backupschijf.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Overbodig
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee, maar via serienummer gaf de Hitachi site aan dat er nog garantie zit tot 20 mei 2012.
5. In welke staat verkeert het product?
Goede staat.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Het betreft alleen de schijf zelf. Al kan ik indien gewenst wel vier schroeven bijleveren.
7. Wat is je richtprijs?
20 euro exclusief verzendkosten.
Verzendmogelijkheden zijn PostNL/TNT (6,75 euro) of DHL For You (5 euro). Met DHL heb ik eerlijk gezegd nog geen ervaring, maar lijkt mij wel een aardig alternatief voor PostNL. Je heb ook de mogelijkheid om het te laten bezorgen bij een DHL locatie zodat je het op je gemak kan afhalen.
Hitachi Deskstar 7K1000.B 640GB (HDT721064SLA360)
Het is een SATA schijf.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
De schijf is geproduceerd in April 2009. De schijf zat in een PC dat ik in augustus 2009 had gekocht.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Dat kun je wel aflezen uit mijn HD screenshot. De laatste tijd gebruikte ik het als externe backupschijf.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Overbodig
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee, maar via serienummer gaf de Hitachi site aan dat er nog garantie zit tot 20 mei 2012.
5. In welke staat verkeert het product?
Goede staat.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Het betreft alleen de schijf zelf. Al kan ik indien gewenst wel vier schroeven bijleveren.
7. Wat is je richtprijs?
20 euro exclusief verzendkosten.
Verzendmogelijkheden zijn PostNL/TNT (6,75 euro) of DHL For You (5 euro). Met DHL heb ik eerlijk gezegd nog geen ervaring, maar lijkt mij wel een aardig alternatief voor PostNL. Je heb ook de mogelijkheid om het te laten bezorgen bij een DHL locatie zodat je het op je gemak kan afhalen.