animal baars
Pannenkoek
0. Volledige naam van het product
Corsair H70, Swiftech Microres, 8mm fittingen en 6/9mm Tygon R3603 slang.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Begin dit jaar over genomen van Garrett
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Sinds dat moment. Zou het niet precies meer weten.. De mod heb ik 16-03-2011 gedaan:
3. Waarom wil jij het verkopen?
Heb m'n waterkoeling een forse upgrade gegeven en deze is daardoor overbodig geworden.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Heb ik niet meer kunnen vinden. Maar je hebt er toch niets aan, I've void YOUR warranty .
5. In welke staat verkeert het product?
Gemod maar (als je 'em goed in elkaar zet) zeer goede en lekvrije staat. Daar geef ik je trouwens geen garantie op. De onderdelen los zijn lekvrij (gegarandeerd) hoe je het inbouwt is niet gegarandeerd lek vrij.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Alles. Originele doos, twee Corsair fans, radiator, schroefjes. Alleen het fan-splitter kabeltje heb ik nooit gekregen.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
Ik zat aan rond de €90 te denken gezien de extra kosten die ik heb gemaakt:
- H70 via Garrett €70
- Swifttech Microres €25,95
- 2m Tygon in stukken €10
- 7x 8mm schroeffitting 1/4" €10
Kom ik totaal op €115,95. Dan denk ik dat €90 incl. verzenden helemaal zo gek nog niet is .
8. Crappy iPhone Fototjes (sorry voor de lage kwaliteit ):
Mocht je langs komen om het op te halen kan ik het ook voor je inbouwen, maar dat lijkt me op dit forum een loze opmerking
Ohja, je krijg er ook nog een beetje EC6 koelvloeistof bij (ong. 1/4 liter maar zou genoeg moeten zijn voor het systeempje).
Corsair H70, Swiftech Microres, 8mm fittingen en 6/9mm Tygon R3603 slang.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Begin dit jaar over genomen van Garrett
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Sinds dat moment. Zou het niet precies meer weten.. De mod heb ik 16-03-2011 gedaan:
3. Waarom wil jij het verkopen?
Heb m'n waterkoeling een forse upgrade gegeven en deze is daardoor overbodig geworden.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Heb ik niet meer kunnen vinden. Maar je hebt er toch niets aan, I've void YOUR warranty .
5. In welke staat verkeert het product?
Gemod maar (als je 'em goed in elkaar zet) zeer goede en lekvrije staat. Daar geef ik je trouwens geen garantie op. De onderdelen los zijn lekvrij (gegarandeerd) hoe je het inbouwt is niet gegarandeerd lek vrij.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Alles. Originele doos, twee Corsair fans, radiator, schroefjes. Alleen het fan-splitter kabeltje heb ik nooit gekregen.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
Ik zat aan rond de €90 te denken gezien de extra kosten die ik heb gemaakt:
- H70 via Garrett €70
- Swifttech Microres €25,95
- 2m Tygon in stukken €10
- 7x 8mm schroeffitting 1/4" €10
Kom ik totaal op €115,95. Dan denk ik dat €90 incl. verzenden helemaal zo gek nog niet is .
8. Crappy iPhone Fototjes (sorry voor de lage kwaliteit ):
Mocht je langs komen om het op te halen kan ik het ook voor je inbouwen, maar dat lijkt me op dit forum een loze opmerking
Ohja, je krijg er ook nog een beetje EC6 koelvloeistof bij (ong. 1/4 liter maar zou genoeg moeten zijn voor het systeempje).