ga je gang :) ik pm zijn gegevens wel :) en pm jij hem met jou gegevens :)
k.3nny Oldscool. 25 januari 2012 #21 ga je gang ik pm zijn gegevens wel en pm jij hem met jou gegevens
W wybo HOSTMASTER 25 januari 2012 #22 k.3nny zei: ga je gang ik pm zijn gegevens wel en pm jij hem met jou gegevens Klik om te vergroten... En sommige mensen moeten leren lezen......:S
k.3nny zei: ga je gang ik pm zijn gegevens wel en pm jij hem met jou gegevens Klik om te vergroten... En sommige mensen moeten leren lezen......:S
k.3nny Oldscool. 25 januari 2012 #23 wybo zei: En sommige mensen moeten leren lezen......:S Klik om te vergroten... voor 76 :| ga je gang ik hou je niet tegen anders maak ik t geld morgen zelf over
wybo zei: En sommige mensen moeten leren lezen......:S Klik om te vergroten... voor 76 :| ga je gang ik hou je niet tegen anders maak ik t geld morgen zelf over
l3p Moderator Forumleiding 25 januari 2012 #27 Tja als ik denk dat een bod hoog genoeg is gaat hij weg. Dan weet je het voor de toekomst, geen gezever maar doe gelijk een goed bod
Tja als ik denk dat een bod hoog genoeg is gaat hij weg. Dan weet je het voor de toekomst, geen gezever maar doe gelijk een goed bod
O octo New member 25 januari 2012 #28 Nee zag hem gewoon te laat XD was wel een mooie deal maar kenny xal hem goed gebruiken no doubt