heb wel intresse in een rol eigenlijk. heb je nog steeds vincent ? Arwin
arwin74 Active member 16 augustus 2010 #21 heb wel intresse in een rol eigenlijk. heb je nog steeds vincent ? Arwin
V vincent Gouden member 16 augustus 2010 #22 ik heb nog wel wat rollen liggen, pm....voor afhandeling
Traxtorm Member 25 augustus 2010 #23 Heb het met eigen ogen de sleeve gezien en moet zeggen dat het eigenlijk wel beter eruit ziet dan die van MDPC
Heb het met eigen ogen de sleeve gezien en moet zeggen dat het eigenlijk wel beter eruit ziet dan die van MDPC
Alex Bezig met houten pc... 25 augustus 2010 #24 hoeveel meter heb ik voor een gemiddelde PSU nodig? En kan ik bij jou ook extra heatshrink halen?
V vincent Gouden member 25 augustus 2010 #25 50 meter voor een hele psu ben je zo kwijt, extra krimpkous is er ok wel.
Alex Bezig met houten pc... 25 augustus 2010 #26 Ik moet nog even kijken hoor. Zit te twijfelen tussen blauwe sleeving van MDPC en die van jou. Ik zal je morgen wel laten weten wat het wordt .
Ik moet nog even kijken hoor. Zit te twijfelen tussen blauwe sleeving van MDPC en die van jou. Ik zal je morgen wel laten weten wat het wordt .
R roelientjeL New member 27 augustus 2010 #28 Alex zei: Ik moet nog even kijken hoor. Zit te twijfelen tussen blauwe sleeving van MDPC en die van jou. Ik zal je morgen wel laten weten wat het wordt . Klik om te vergroten... En? Vincent, ik heb je nog gemaild dat ik interesse heb, maar niks meer gehoord Bij deze: ik zou graag een rol willen kopen.
Alex zei: Ik moet nog even kijken hoor. Zit te twijfelen tussen blauwe sleeving van MDPC en die van jou. Ik zal je morgen wel laten weten wat het wordt . Klik om te vergroten... En? Vincent, ik heb je nog gemaild dat ik interesse heb, maar niks meer gehoord Bij deze: ik zou graag een rol willen kopen.
Alex Bezig met houten pc... 27 augustus 2010 #29 Sorry, het gaat toch die blauwe sleeving van MDPC-X worden .
V vincent Gouden member 2 september 2010 #31 ik zal zeggen pm me.. nieuwe sleeve aanwezig in 15 meter boxes, zie begin pagina
R roelientjeL New member 4 september 2010 #32 Aantal dagen een rol van 50 meter binnen gekregen, prima afhandeling! Bedankt Jammer dat die S-ATA nu pas te koop is! Anders had ik daar ook nog wat van gekocht. Prima spul.
Aantal dagen een rol van 50 meter binnen gekregen, prima afhandeling! Bedankt Jammer dat die S-ATA nu pas te koop is! Anders had ik daar ook nog wat van gekocht. Prima spul.
Vannos upgrading....... 8 september 2010 #33 Gister 50M rol sleeving gehad en 1 meter shrink ook wat sata sleeving top spul zeer dicht en looks good. ( me rol is al weer bijna op )
Gister 50M rol sleeving gehad en 1 meter shrink ook wat sata sleeving top spul zeer dicht en looks good. ( me rol is al weer bijna op )
Wally1987 spam-meistert 10 september 2010 #34 Gisteren in huis gehad en ben sowieso op 25% +- door de rol heen en heb het volgende gedaan: 24pin connector +5x sata+2x pcie leuk spul begin er de hand in te krijgen
Gisteren in huis gehad en ben sowieso op 25% +- door de rol heen en heb het volgende gedaan: 24pin connector +5x sata+2x pcie leuk spul begin er de hand in te krijgen
V vincent Gouden member 21 september 2010 #36 heb vandaag gemaild, eerst krijg ik monsters. moet namelijk rollen van 1000meter inkopen...
Dustyrick Junior Member 22 september 2010 #37 vincent zei: heb vandaag gemaild, eerst krijg ik monsters. moet namelijk rollen van 1000meter inkopen... Klik om te vergroten... Denk je dat je die wel kwijt raak hier hoor... Als je eerst een beetje vraag welke kleure in een beetje intrek zijn. Mits het goede kwaliteit is, net zoals de andere sleeve.
vincent zei: heb vandaag gemaild, eerst krijg ik monsters. moet namelijk rollen van 1000meter inkopen... Klik om te vergroten... Denk je dat je die wel kwijt raak hier hoor... Als je eerst een beetje vraag welke kleure in een beetje intrek zijn. Mits het goede kwaliteit is, net zoals de andere sleeve.
Calimero Banned 23 september 2010 #38 Een beetje voeding is zo's 24 x0,5 meter ? => 12 meter. En 1000/12= 83 voedingen (+ een afval stukje). Als je zo rekent is 1000 meter per kleur best veel toch ? Natuurlijk zit er meer draad aan een voeding dan alleen de 24 draads boom, maar dan nog .... Ik snap prima dat Vincent eerst samples aanvraagt
Een beetje voeding is zo's 24 x0,5 meter ? => 12 meter. En 1000/12= 83 voedingen (+ een afval stukje). Als je zo rekent is 1000 meter per kleur best veel toch ? Natuurlijk zit er meer draad aan een voeding dan alleen de 24 draads boom, maar dan nog .... Ik snap prima dat Vincent eerst samples aanvraagt
Dustyrick Junior Member 23 september 2010 #39 Het is wel veel, Maar is er ook veel vraag naar denk ik.
Calimero Banned 23 september 2010 #40 In een aantal basis kleuren ben ik het met je eens, maar om nu 1000m paars in huis te halen .... (ik noem maar wat).
In een aantal basis kleuren ben ik het met je eens, maar om nu 1000m paars in huis te halen .... (ik noem maar wat).