• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[VERKOCHT] 2x Sapphire HD 7970 3GB GDDR5 (NIEUW!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Junior Member
0. Sapphire HD 7970 3GB GDDR5
1. Product is nieuw verkregen via tweaker.
2. Nieuw dus.
3. Omdat mijn HD6970 nog prima is.
4. Geen bon aanwezig, garantie verloopt via Sapphire zelf.
5. Nieuw.
6. Alles aanwezig.

Twee stuks!

Vraagprijs:
440 excl.

Plaatjes:


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prijs per stuk of voor 2 ??

Pm me :D

-Graag alleen reageren bij serieuze interesse. Vragen of de prijs per 1 of 2 is lijkt mij ook overbodig-
Mvg,
Das Experiment
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben aan het wikken en wegen. Sowieso pas einde van de maand :) als ik dat al red. Dus als je ze eerder kwijt kunt wacht niet op mij :)
 
ik vraag de prijs 7970, waarom ik dat vraag is dat er op verschillende prijzen van jou staat op verschillende site,s
Dus bij deze raoul wat is nou de werkkelijke prijs van 7970

bij voorbaat dank
 
Laatst bewerkt:
welke prijs is nou raoul90 ik heb seriuse belangstelling voor die 7970 van jou graag via mijn burung10msn.com email je kan het zien op verschillende site waar je adverteerd

Je moet wel reageren als je kijkt wie ik ben Raoul90

Spijt me zeer, maar ik kom niet wijs uit dit stukje tekst van je :sarc:

Ontopic :

Jammer dat ik net een HD6970 heb gekocht (tri fire ) anders had ik zeker belangstelling !.
Zijn mooie kaartjes succes met de verkoop !
 
Spijt me zeer, maar ik kom niet wijs uit dit stukje tekst van je :sarc:

Ontopic :

Jammer dat ik net een HD6970 heb gekocht (tri fire ) anders had ik zeker belangstelling !.
Zijn mooie kaartjes succes met de verkoop !

[initializing translating protocol]
..
...
....
[transscripting information]
..
...
....
.....
[ERROR]
[rebooting]
.
...
....
[initializing]
..
...
....
[Checking alien databases]
...
.....
.......
[transcriptin]
....
.....
.......
[preparing output file]
..
....
.....
[printing output]
" Hey gast ik zie je advertentie op verschillende sites staan. Steeds met andere prijzen. Wat motje er nu echt voor hebben? Ik heb serieuze interesse maar geen geld"
 
hallo raoul ik ben blij dat reageerd.

Al is met deze zin : Hey gast ik zie je advertentie op verschillende sites staan. Steeds met andere prijzen. Wat motje er nu echt voor hebben? Ik heb serieuze interesse maar geen geld :(sarc)

Het spijt me als het zo overkomt, ik begrijpt het gedoe op die site,s waar je adverteerd en dat is niet sarcastish bedoeld je zal het welgelezen hebben waar je adverteerd.

Nog mijn exuses maar ik heb werkelijke belanstelling voor.

Groeten Peter je hebt mijn email.
 
hallo raoul ik ben blij dat reageerd.

Al is met deze zin : Hey gast ik zie je advertentie op verschillende sites staan. Steeds met andere prijzen. Wat motje er nu echt voor hebben? Ik heb serieuze interesse maar geen geld :(sarc)

Het spijt me als het zo overkomt, ik begrijpt het gedoe op die site,s waar je adverteerd en dat is niet sarcastish bedoeld je zal het welgelezen hebben waar je adverteerd.

Nog mijn exuses maar ik heb werkelijke belanstelling voor.

Groeten Peter je hebt mijn email.

Uhm.

Ik zou wel beide kaarten van je over willen nemen voor 750 euro.

mvg,
Roy

Succes met de zoektocht.

Ben aan het wikken en wegen. Sowieso pas einde van de maand :) als ik dat al red. Dus als je ze eerder kwijt kunt wacht niet op mij :)

Oké, let me know, heb nog niks concreets atm.
 
Uhm.



Succes met de zoektocht.

Bedankt, je had eventueel ook een andere prijs kunnen voorstellen. Ik vind je reden overigens ook raar. Ondertussen is de kaart heel goed leverbaar ( honderden op hardwareinfo.nl van sapphire) en de meeste mensen gaan nu voor een kaart met een betere en stillere koeler. Voor een paar tientjes extra heb je de kaart gewoon nieuw, met factuur en zijn er geen problemen met garantie.

Succes met de verkoop.
 
Bedankt, je had eventueel ook een andere prijs kunnen voorstellen. Ik vind je reden overigens ook raar. Ondertussen is de kaart heel goed leverbaar ( honderden op hardwareinfo.nl van sapphire) en de meeste mensen gaan nu voor een kaart met een betere en stillere koeler. Voor een paar tientjes extra heb je de kaart gewoon nieuw, met factuur en zijn er geen problemen met garantie.

Succes met de verkoop.

Sorry hoor, maar 375 p.s. op een kaart bieden die nieuw nog rond de 500 kost gaat echt helemaal nergens over.. (zeker niet als de aangeboden kaart ook nieuw is).
 
Sorry hoor, maar 375 p.s. op een kaart bieden die nieuw nog rond de 500 kost gaat echt helemaal nergens over.. (zeker niet als de aangeboden kaart ook nieuw is).

Zeker niet als je bij zo'n nieuwe kaart geen bon hebt! Wat doet vermoeden dat deze niet via een winkel verkregen is. 375 p/s is dus een aller redelijke prijs
 
Zeker niet als je bij zo'n nieuwe kaart geen bon hebt! Wat doet vermoeden dat deze niet via een winkel verkregen is. 375 p/s is dus een aller redelijke prijs

Natuurlijk de bon die haalt de prijs zo naar beneden, doe toch even normaal vent. Ze zijn in bulk gekocht, ik heb er twee overgenomen van die bulk, om ze eigenlijk zelf te gaan gebruiken, maar ik vind mijn 6970 set eigenlijk wel prima. Eventuele garantie is gewoon te claimen bij Sapphire (of je loopt bij je lokale pc boer naar binnen en vraagt om hulp bij de RMA). Maar de kaarten werken gewoon dus is dat op het moment helemaal niet nodig.

edit:
Garantie kan je ook verkrijgen via de Tweaker bij wie ik het gekocht heb.
 
Eventuele garantie is gewoon te claimen bij Sapphire (of je loopt bij je lokale pc boer naar binnen en vraagt om hulp bij de RMA). Maar de kaarten werken gewoon dus is dat op het moment helemaal niet nodig.

Dit klopt niet helemaal, aangezien Sapphire op naam en per bon garantie geeft, dus de garantie is per persoon.
Naast het feit dat het via de reseller moet gaan Sapphire Technology Web Site

Ik ben ook opzoek naar een 7970 die ik wil water koelen, maar wel handig om de feiten van de verkoop te weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H [VERKOCHT] 2x Sapphire 4870 Toxic 1GB Verkocht 11
Viepert [VERKOCHT] Sapphire HD5970 2Gb inclusief EK full cover Verkocht 5
maomanna [VERKOCHT] Sapphire HD5750 1GB Verkocht 1
Mannozels [VERKOCHT] Sapphire HD6850 toxic met Aquacomputer waterblock Verkocht 4
S [VERKOCHT] Sapphire HD6950 2GB GDDR5 PCI-E (geflashed naar 6970) Verkocht 3
Zwelgje [VERKOCHT] sapphire hd6950 2gb Verkocht 5
brazen [VERKOCHT] 2x Sapphire HD5850 1GB Verkocht 5
dopestuff [VERKOCHT] Sapphire radeon 4870 512mb Verkocht 18
Thierry [VERKOCHT] Sapphire HD4870 1GB Verkocht 6
N [VERKOCHT] 2x Swiftech Micro Reservoir Verkocht 1
DFusion [VERKOCHT] EK-XRES 140 Revo D5 PWM (Sleeved) Verkocht 5
ShockRaver [VERKOCHT] Diverse Soft Tube Feser koppelingen 1/2 ID 3/4 OD Verkocht 2
Subarist [VERKOCHT] Asrock RX5700 XT Challenger D 8GB /!\Open geweest/!\ Verkocht 5
Freddy [VERKOCHT] Heleboel hardware, laptop, behuizingen en meer Verkocht 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
DBRichard [VERKOCHT] Swiftech Apogee XL2 CPU Waterblock with Iris ALED controller Verkocht 1
DBRichard [VERKOCHT] MSI GTX 980 Ti GAMING 6G (compleet met garantie) Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] 3x Noiseblocker BlackSilent XS-1, 50mm Verkocht 1
Sw333t [VERKOCHT] Instap pc met ssd Verkocht 2
Sw333t [verkocht] AMD set met A6-7400K, MSI A88XI AC, RAM, SSHD en W10 Home Verkocht 1
l3p [VERKOCHT-GPUS] 2x GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB + Nvidia 2 Slot 40mm SLI HB Verkocht 5
R [VERKOCHT] Diverse WC Onderdelen XSPC/Bitspower/Thermaltake Verkocht 8
P [VERKOCHT]Ek-Supremacy Clean CSQ (Copper Acetal) Verkocht 1
DBRichard [VERKOCHT] ASUS 780 DCII SLI compleet watergekoeld (polished CSQ) Verkocht 1
iSP [VERKOCHT Assassin's Creed Syndicate game key Verkocht 1
Zwelgje [VERKOCHT] 2x BenQ XL2420T Verkocht 4
W [VERKOCHT]3x PALIT GTX 780 Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 4
Sw333t [VERKOCHT] CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset Verkocht 2
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master V Series V1000 Verkocht 3
Bjorn@demichiel.nl [VERKOCHT] Asus GeForce GTX 690 Verkocht 4
JeanPaul [VERKOCHT] High End EK waterset Verkocht 8
DBRichard [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 6
alain-s [VERKOCHT] Custom casemod watergekoelde game pc Verkocht 3
vincent [VERKOCHT] Nivdia 690gtx msi sniper g1 1300watt enermax Verkocht 12
C [VERKOCHT] Bitspower D5 Mod Kit Matt Black + Bitspower D5 Mod Pump Top V2 POM Verkocht 2
Besje [VERKOCHT] Benchtable met waterkoeling Verkocht 8
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master HAF Stacker 915F + Storage kit. Verkocht 3
88Gamer88 [VERKOCHT] Diverse Spullen: 775 CPU, MOBO, DDR 2 Verkocht 2
stigma [VERKOCHT] EK-FC780 GTX Classy + Backplate Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] Eheim 1048 Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] Aquacomputer Aquatube G1/4 Silver Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x EK Water Blocks Fitting G1/4 13/19mm Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Chrome Verkocht 2
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supreme HF, Nickel/Acetal Verkocht 3
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-BAY SPIN Reservoir Verkocht 4
mukkel [VERKOCHT] EK GTX670 Copper Acetal Verkocht 2
mukkel [VERKOCHT] MSI GTX670 (N670GTX-PM2D2GD5/OC) met EK fullcover blok Verkocht 6
Pharlap [VERKOCHT] Cooler Master Test Bench V1.0 Verkocht 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan